Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 04:35
Medlem
Kanske låtsas att man är sverigedemokrat och prata om sånt som är dåligt med partiet och framhäva det .
Kanske om man är skicklig så.

En röst är ju ingenting märkbart eller hehe.

Men socialdemokraterna är nog deras motsats.
Även om dom får samma förkortning .

Kanske springa omkring full och säga nu röstar vi sd hehe

God jul iaf.
Senast redigerad av troligengud Igår kl. 04:41.
Citera
Igår, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallePigg
Jag hatar Sverigedemokraterna och undrar hur jag lämpligast taktikröstar mot dem nästa val.

Jag brukar inte rösta alls då jag hatar alla politiker och partier men vill verkligen sabotera för just SD.

Måste jag rösta på ett riksdagsparti om jag vill orsaka mest skada för SD?

Jag hatar verkligen S, V och MP!

Eller går det lika bra att rösta på något obskyrt litet parti som inte kommer över spärren?

Eller är det t.o.m. så att om jag lägger min röst på ett parti som ej når över spärren så påverkar det inte alls eller t.o.m. hjälper SD?
Rösta (L). Kommer folkpartiet in så blir det bråk och ingen vettig politik. Det är nog det mest taktiska....
Citera
Igår, 07:27
Medlem
JoakimBalls avatar
Kommer själv inte gå å rösta förens det finns ett ett-fråga parti som vill ta bort alla invandrare.
Citera
Igår, 08:28
Medlem
sokarnas avatar
Liberalerna är SDs största fiende. Lägger du en röst på dem är det lika med tusen nålar mot jimmie o co.

God jul!
Citera
Igår, 08:51
Medlem
Citat:
Jag tror inte på något parti.

Jag hatar alla politiker.

Synd att du inte kunde svara på mina frågor.

du hatar alla. du förstår inte hur valsystemet går till. och du vill bara förstöra. du låter som en klockren vänstermänniska. du ska självklart rösta åt vänster. vill man göra så mycket skada man kan och är såpass ond som du är. så hittar du alla dina vänner och åsikter där. alle juden raus som ni brukar skrika.
Citera
Igår, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
En röst på C är en röst på S, VPK och MP vilket betyder massinvandring och idiotiska klimatåtgärder.

Nja, C är Sveriges mest nyliberala parti och matchar väldigt dåligt med V och MP i de flesta frågor. Massinvandring och idiotiska klimatåtgärder antar jag att TS vill ha, eftersom han vill motarbeta SD.
Citera
Igår, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kockenutanarmar
Om du vill rösta mot SD är det bästa du kan göra att rösta på MP, då mp har störst chans att åka under spärren.

Om man vill rösta mot SD ska man ju inte rösta på ett parti som riskerar åka ut, då är rösten bortkastad och de partier som klarar spärren får mer platser att dela på. Vill du rösta mot SD så lägg rimligtvis en röst på S eller V eftersom de står längst ifrån politiskt. (Sen tror jag iofs inte att Mp åker ur riksdagen. )
Citera
Igår, 10:44
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Jag hatar Sverigedemokraterna och undrar hur jag lämpligast taktikröstar mot dem nästa val.

Jag brukar inte rösta alls då jag hatar alla politiker och partier men vill verkligen sabotera för just SD.

Eller går det lika bra att rösta på något obskyrt litet parti som inte kommer över spärren?

Eller är det t.o.m. så att om jag lägger min röst på ett parti som ej når över spärren så påverkar det inte alls eller t.o.m. hjälper SD?
Du ska rösta MP. De vill förstöra livet för ALLA. SD;are, rasister, nazister,pedofiler och dödsknarkarfascister. De kommer få ett helvete om MP får makt
Det kommer såklart innebära att "vanliga" människor som, pensionärer, invandrare,knegare m.m också får sina liv förstörda och får leva under samma helvete.
Men det tror jag du kan hantera då ditt hat kommer frodas, och lite svinn får man räkna med, eller hur?
Citera
Igår, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Varför fokuserar du inte på det partiet du tror på i stället för på partiet du hatar? Du är inte bättre än L, V, C, MP och S som låter hatet mot SD gå före sakpolitik.

Detta är egentligen hela sjuklöverns problems i ett nötskal, man har i decennier inte fört någon egen politik som gynnar svensken och vanligt folk. Ens politiska identitet har gått ut på att bekämpa SD.
Citera
Igår, 11:48
Medlem
Citat:

Taktikrösta mot ett parti som har 20%, har du lov från skolan?
Citera
Igår, 12:43
Medlem
Gray.Eminences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Vilket skitsnack. MP ligger inte i närheten av att åka ut. Liberalerna och KD ligger däremot bra till för att åka ur.

Jo de är faktiskt ganska nära 4%-gränsen eftersom folk tydligen har tappat intresset för deras verklighetsfrånvända politik. Bra där, hoppas de försvinner!
Citera
Igår, 13:16
Medlem
bergsdals avatar
Lite dum i huvudet kanske eller har starkt behov av uppmärksamhet? "taktikröstar" existerar inte. Det enda sätt att "skada" sd är att inte rösta alls. Ingen röst i cirkulation är det bästa alternativet

Din röst kommer inte skala emot ett enskilt parti idiot. Din röst kommer indirekt skada alla partier för den sänker procentandel. Men självklart handlar det här om dig för du är så speciell
Senast redigerad av bergsdal Igår kl. 13:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in