Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-23, 10:35
Medlem
Jag tycker att min svanskota är mer tydlig nu när jag känner med handen. Tidigare kunde jag inte känna av den eller inget jag reagerade på men nu känner jag tydligt en stor knöl precis innan analen. Kan tillägga att jag har slutat med alkohol och tränat hela året. Har gått ned i vikt, kan det vara orsaken till att den är mer tydlig nu?
Citera
2025-12-23, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle005
Jag tycker att min svanskota är mer tydlig nu när jag känner med handen. Tidigare kunde jag inte känna av den eller inget jag reagerade på men nu känner jag tydligt en stor knöl precis innan analen. Kan tillägga att jag har slutat med alkohol och tränat hela året. Har gått ned i vikt, kan det vara orsaken till att den är mer tydlig nu?

Ja du har gått ned i vikt, känner den mer tydligt. Nackdelen med vara smal är att du har mindre röv o mer ben när du sitter
Citera
2025-12-23, 12:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle005

Det beror på din viktnedgång!
Citera
2025-12-23, 19:47
Medlem
En knöl precis innan analen?
Så lång ner går väl inte svanskotan?
Om man slagit i svanskotan brukar man få ont ungefär där skinkballarna börjar, i slutet på ryggen.
Du har kanske fått en tumör istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in