HEJ!
Mitt namn är Johan och är nyss 25+ år gammal. Tränar 6-7 gånger i veckan och älskar det, är verkligen en gymråtta.
Men även om jag tillhör eliten av amatörerna så äldre man blir desto svårare blir det att bli av med fettet, kärlekshandtagen verkligen förstör hela kroppen. Mina ben, rumpa, rygg, bröst och armar är verkligen i min mening, fucking jättetränade och stora o fina.
Men jag försöker med fasta, keto men ofta på helgerna så äter jag lite för mycket och självklart har jag disceplin, men på helgerna blir det svårt när man är ledig.
Skulle vara färdig när jag blev 40 men det sket sig men försöker varje år ändå, skam den som ger sig.
Jag vet att det är kcal in och ut, men jag behöver hjälp. Nej jag tänker inte ge satans mycket pengar till en PT. Det är en heders-sak
Jag vet typ vad jag ska äta men jag har hållt på i mina år, och kroppen är elit men kärlekshandtagen tar på psyket.
Troll undabes
Jag mår skit av detta varje dag så ber dig resperktera att du behöver inte vara nedlåtande, det finns folk i närheten som sköter det åt mig.
tack