Polisen kom till mig på jakt efter WeeMaan, 4 poliser och doggen klampade plötsligt in. Dom sökte som djur, även hunden. Men dom tittade inte i frysen. Så nu kan jag va gla i några dagar till X)
Polisen kom till mig på jakt efter WeeMaan, 4 poliser och doggen klampade plötsligt in. Dom sökte som djur, även hunden. Men dom tittade inte i frysen. Så nu kan jag va gla i några dagar till X)
Puss o kram
Polisen har övervakning på Flashback.. Dessutom är det inte så att någon Moderator kommer att radera ditt inlägg.. Well, göm det så fort du kan, någon annanstans. Dumstrut.
Antar att hon säkerligen redan har flyttat sitt lilla skafferi innan hon startat tråden... Eller så passade hon på att plundra det på benso och sprit och således inte riktigt är på din intellektuella högplatå just nu... ;D
Antar att hon säkerligen redan har flyttat sitt lilla skafferi innan hon startat tråden... Eller så passade hon på att plundra det på benso och sprit och således inte riktigt är på din intellektuella högplatå just nu... ;D
Eller så är hon upptagen med besök just nu och kan inte editera..
hmmm asså tror inte ni att dom redan vet om att tjack kan förvaras där...liksom de står ju redan här nån stans tror ja...jag ber om ursäkt om ja gjorde nån upprörd, men tror faktist att de här är mitt problem, men va vet ja...ja e ju inte nyckter om man säger så...verkar som om någon inte har sitt på de torra meeeeen....wtf, i dont give a shit....jag är glad ändå ja.....
Edit: Blev ganska paff när dom väckte mig, roligt när dom tog upp en stor jävla skylt ni skrivit med något i stil med
"Är ute på äventyr, ring när du vaknar!". Eller har jag drömt det??
Edit: Blev ganska paff när dom väckte mig, roligt när dom tog upp en stor jävla skylt ni skrivit med något i stil med
"Är ute på äventyr, ring när du vaknar!". Eller har jag drömt det??
Nej då de stämmer... Men du...ja kan säga att ja oxå blev ganska paff när dom släppte mej o ja sku hem o snacke me dej och när ja öppnar så står snuten me hunden där... Liksom jaha, hej hej...
föresten, blev ingen ´lång behandling du??