2025-12-23, 15:41
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Ja exakt. Du försöker måla upp någon patetisk halmgubbe om att kvinnor sliter ihjäl sig på grund av julgranar, och så fort någon påpekar orimligheten i ditt feministiska skitnarrativ så är allt du kan svara "suck". Exakt som förväntat.
Nej, jag hade inte surf nog för alla de emojis som hade lämpat sig.

Den enda med ett skitnarrativ här är du.
Citera
2025-12-23, 16:23
Medlem
S.O.Stolps avatar
Granar är fulla av ohyra så in med den på julafton och ut med den dan efter. På juldagen är julen numera slut. Då är det mellandagsrea. Så ut med granhelvetet och alla löss!
Citera
2025-12-23, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenion
Om det ens sitter något ätbart i granen idag så är det bara innehållet i fula smällkarameller(som därav inte finns i någon av våra granar) och oätliga polkagris krokar är inte speciellt spännande.
Haha, kommer ihåg de där smällkaramellerna vi hade i vår gran, jag trodde det fanns smarrigt godis i dem, men när jag i smyg öppnade en så var det bara en liten bit torkat socker i.

På våra julgransplundringar köptes det mest in nytt godis, och alla barn fick en påse, har för mig man körde fiskdamm. Traditionen är väl dock att då ska resterna av julen bort, inklusive julens godsaker.
Citera
2026-01-03, 15:13
Medlem
Känns som att jul och nyår är över nu och får se när jag tar ner den stora julstjärnan från stora fönstret. 20:dag Knut är tisdagen den 13/1. Känns segt att vänta drygt en vecka på traditionen. Samtidigt lyser den fint i vintermörkret.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in