Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-22, 02:10
Medlem
Mohaves avatar
Min kompis är gift med fru och barn. Han är mellanchef på ett stort svenskt företag. Men han berättade för mig att han på senare tid blivit alltmer ointresserad av sin frus vagina och nu mest drömmer om penisar.

Han tänker sig att han skulle kunna boka en veckas charterresa någonstans och säga till frun att det är en affärsresa.

Vart bör resan gå?
Citera
2025-12-22, 02:25
Medlem
Thailand borde vara en bra start. Då kan han få en blandning av kuk och kvinna "objektivt" samtidigt.
Citera
2025-12-22, 02:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Min kompis är gift med fru och barn. Han är mellanchef på ett stort svenskt företag. Men han berättade för mig att han på senare tid blivit alltmer ointresserad av sin frus vagina och nu mest drömmer om penisar.

Han tänker sig att han skulle kunna boka en veckas charterresa någonstans och säga till frun att det är en affärsresa.

Vart bör resan gå?

Till Thailand eller Spanien!
Citera
2025-12-22, 03:04
Medlem
San Francisco är väl känd för den läggningen. Dåligt av honom/dig att vara otrogen bara.
Citera
2025-12-22, 06:35
Medlem
På uppmaning av BabbeNigger, så kan jag tillföra, att bögar åker inte på charterresa. Det är förknippat med barnfamiljer, medelsvenssons. all-inclusive, och allt annat, som bögar skyr som pesten.

Det är individualitet som gäller, och då de flesta bögar har gott om pengar, så kan resan gå vart som helst. Man träffar likasinnade ändå. Och vet var man ska leta. Annars hittar dom honom.

Är din påhittade vän nybörjare, så räcker det med en tur till Köpenhamn. I närheten finns också Berlin. Barcelona har en rik flora av ställen att träffas på, och Bangkok är trevligt. Asiater tenderar dock till att ha liten kuk. Så vill han suga på 18+, så välj något annat.
Citera
2025-12-22, 08:51
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Till Thailand eller Spanien!
Ts vill smyga,inte dela flyg med sexturister.
Citera
2025-12-22, 09:02
Medlem
Citat:

Vart bör resan gå?

Charter och charter, men en resa till Bryssel skulle förmodligen fungera. Det finns gott om gayklubbar där din kompis kan leva ut sina lustar anonymt.
Citera
2025-12-22, 11:06
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Förstår inte hur det relevant med att nämna han är mellanchef på företag?
Din "vän" som jag antar är du själv kan väl åka till Amsterdam, Holland?
Citera
2025-12-22, 15:17
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:

Vart bör resan gå?

Ja du, ditt lilla bög. Vad har du för tanke med din resa. Ska du bara testa sug, ta den i tvåan eller böga runt för fullt? Ta med dig gummi så du inte får AIDS, bögarnas sjukdom. Åk till Berlin. Längre behöver du inte åka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in