Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-21, 22:54
Medlem
SkattefriZons avatar
Vet att mina barn älskade Hallo mello och när dom hörde att vi i Sverige inte är med i Junior Eurovision tycker dom det är tråkigt.

Sverige är fanatiska i Melodifestivalen så varför får inte barnen ha sitt eget här i Sverige när det är mellan 18-40 länder i Europa varje år som är med?

Tittarsiffror för Hello Mello (hösten 2024):
• Ett av avsnitten i slutet av oktober 2024 sågs av cirka 588 000 tittare i SVT1
Citera
2025-12-21, 23:03
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Vet att mina barn älskade Hallo mello och när dom hörde att vi i Sverige inte är med i Junior Eurovision tycker dom det är tråkigt.

Sverige är fanatiska i Melodifestivalen så varför får inte barnen ha sitt eget här i Sverige när det är mellan 18-40 länder i Europa varje år som är med?

Tittarsiffror för Hello Mello (hösten 2024):
• Ett av avsnitten i slutet av oktober 2024 sågs av cirka 588 000 tittare i SVT1

Melodifestivalen oavsett ålder på deltagarna bör läggas ner. Visst är det fantastiskt att du och jag får tycka olika?
Senast redigerad av JohanSverkersson 2025-12-21 kl. 23:08.
Citera
2025-12-21, 23:08
Medlem
SkattefriZons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Melodifestivalen oavsett ålder på deltagarna bör läggas ner. Visst är det fantastiskt att du och jag får tycke olika?

Absolut men nu tittar nästan 3 miljoner på Melodifestivalen så det finns gott om folk som inte tycker som dig. Tillräckligt för att det borde sändas.
Citera
2025-12-21, 23:13
Medlem
SkattefriZons avatar
Citat:
Melodifestivalen oavsett ålder på deltagarna bör läggas ner. Visst är det fantastiskt att du och jag får tycka olika?

Citat:
Woke-festivalen ESC med ständiga tvekönade vinnare är väldigt populär ja, precis som Magdalena Andersson. Jag undviker dock båda.

Tycker du att själv att du bidrar till tråden eller bara visar hur bitter du är?
Det är för bögar och barn. Ingår du i någon av dessa kategorier?
Senast redigerad av SkattefriZon 2025-12-21 kl. 23:25.
Citera
2025-12-22, 20:52
Medlem
Hoffmeastros avatar
Bara efterblivna pedofiler kollar på melodifestivalen. Fel forum för att snacka om sånt bögeri, testa någon kärringgrupp på facebook kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in