Den enda du då kan tala om då är dig själv.
Ja, tekniken är faktiskt densamma i grunden.
Lite ny övergripande arkitektur med just stora djupa nät har kommit fram. Men annars är det inget nytt. Bara mer tillgänglig data och mer cpu-kraft för att träna.
Det är ditt normala beteende.
Citat:
Jag bara redogör för fakta. Och du klarar inte ens av att läsa det.Ja, tekniken är faktiskt densamma i grunden.
Lite ny övergripande arkitektur med just stora djupa nät har kommit fram. Men annars är det inget nytt. Bara mer tillgänglig data och mer cpu-kraft för att träna.
Citat:
I verkligheten är det tvärtom just tillgång på träningsdata och cpu-kraft som varit begränsande.
Citat:
I din fantasivärld är det väl så då. Det du skriver har ingen koppling till verkligheten.
Citat:
Men du har inte förstått. Inte det minsta. Din förmåga att korrekt ta emot information är närmast obefintligt. Jag talade om LLM'er. Och hur de fungerar. Du gör som vanligt att du då irrar iväg något extremt och börjar tillskriva andra fantasier som är långt från vad som skrivits.
Om jag förstått dig rätt så definerar du intelligens som förmågan att tillämpa regler. Det är ju inte den gängse definitionen kan jag säga. Så varför skulle artificiell intelligens handla om det? Jag föreslår att du uppgraderar din egen mjukvara och läser på lite om kvantdatorer, neurala nätverk och AI.
Det är ditt normala beteende.