2025-12-21, 07:45
Medlem
Fittan synskes knappt och täcks ofta av hår, brösten är stora och svåra att missa. För att tydligt se en fitta måsta man komma nära med ögonen för att kunna se ordentligt.
Citera
2025-12-21, 07:57
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Tror att du bara inbillar dig att det är så. Har aldrig sett det.
Fast uppenbart har många män här sett det. Även jag när jag tänker efter, då jag aldrig tänkt på det förut. Hur menar du kvinnor beter sig när de blir överraskade nakna då? Skyler de fittan och låter brösten blottas? Eller har du aldrig varit med om att överraska en naken kvinna?

Jag vill även påstå att när de t.ex. duschat och ska gå och hämta något, t.ex. ett badlakan som inte fanns där, där de kan bli överraskade nakna, går med armen över brösten.
Citera
2025-12-21, 08:10
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Det här har jag nog aldrig tänkt på, och det händer inte dagligdags-

Men nog är väl det vanligaste en arm över brösten, och den andra täckande fittan (som man valt att använda i tråden)
Citera
2025-12-21, 08:33
Medlem
Tuttarna studsar vilt utan behå. Därför lägger man armen över som stöd. Fittan behöver ingen studskoefficient annat än då mannen kliver på!!
Citera
2025-12-21, 08:39
Medlem
halaltarzans avatar
De döljer väl det som de har typ komplex över?

Kommer t.ex. ihåg ett pök jag hade som hade degarsle och små bröst, hon höll alltid för rumpan när hon t.ex. skulle gå på muggen och tömma murran efter påsättning.
Citera
2025-12-21, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Ännu märkligare när du kan täcka bägge brösten med en arm och gömma underredet med den fria handen.

Ts spaning stämmer. Har lagt märke till samma sak.

Kvinnor har nog oftare komplex för brösten
Citera
2025-12-21, 10:02
Medlem
Cheeswisss avatar
Troligtvis för att dom bryr sig mer om snygga bröst än mus, som inte sticker ut från kroppen...
Män håller händerna över drulen när vi byter om
Citera
2025-12-21, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Hur kommer det sig att brudar som är nakna och exempelvis blir påkomna eller blottade i ett sammanhang ofta håller för brösten men inte fittan?

Några exempel.

Ung kvinna är naken på ett nudistbad en varm sommardag. Hon har tagit en simtur i havet och går upp mot platsen där hon har sin handduk/väska osv. Den ligger 30 meter bort. Medans hon går mot sin plats så hållet hon för pattarna men bryr sig inte om fittan...

Kvinna duschar i en offentlig dusch tillhörande ett gym. Gymmet ska stänga och en kille som jobbar på gymmet råkar gå in där hon duschar, han tror det är tomt. Men dom möter varandra. Hsn berättar att dom stängt och hon säger okej, hon ska skynda sig. Samtidigt som detta sker håller hon för brösten men inte fittan.

Varför????

Kan det vara så att en kvinna som besöker nudistbad bryr sig så mycket att vara naken men vill ändå inte att alla ska se hur ett par bröst gungar i takt med hur hon går?
Citera
2025-12-21, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Fittan synskes knappt och täcks ofta av hår, brösten är stora och svåra att missa. För att tydligt se en fitta måsta man komma nära med ögonen för att kunna se ordentligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Fittan syns ju inte ens när man står upprätt, men det gör brösten så där har du svaret.
Inte så svårt att korslägga benen heller.

Står en kvinna upprätt så syns ju venusberget, yttre blygdläpparna och skåran(strecket).
Dvs det som jag tror kallas vulvan.
Könshåret kan ju också betraktas som en del av könet.
Citera
2025-12-21, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Kan det vara så att en kvinna som besöker nudistbad bryr sig så mycket att vara naken men vill ändå inte att alla ska se hur ett par bröst gungar i takt med hur hon går?
Ja förmodligen.
Citera
2025-12-21, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Du är ett äckel.
Logga ut och återkom aldrig hit igen.
Din åsikt är noterad.
Citera
2025-12-21, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sayoka
Aldrig sett detta hända. Är det här din fantasi eller något du faktiskt upplevt?
Sett det mycket på film. Men även sett det live någon gång också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in