2025-12-26, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Hur kommer det sig att brudar som är nakna och exempelvis blir påkomna eller blottade i ett sammanhang ofta håller för brösten men inte fittan?

Några exempel.

Ung kvinna är naken på ett nudistbad en varm sommardag. Hon har tagit en simtur i havet och går upp mot platsen där hon har sin handduk/väska osv. Den ligger 30 meter bort. Medans hon går mot sin plats så hållet hon för pattarna men bryr sig inte om fittan...

Kvinna duschar i en offentlig dusch tillhörande ett gym. Gymmet ska stänga och en kille som jobbar på gymmet råkar gå in där hon duschar, han tror det är tomt. Men dom möter varandra. Hsn berättar att dom stängt och hon säger okej, hon ska skynda sig. Samtidigt som detta sker håller hon för brösten men inte fittan.

Varför????

Väldigt specifika exempel. Med nudistbaded så finns det just ingen anledning till att dölja något på sig, så jag tror du bara vill prata om någon sorts fantasi du har.
Citera
2025-12-26, 10:07
Medlem
Kan inte svara för andra kvinnor, men jag skulle inte täcka över något i de situationer som är beskrivna.
Citera
2025-12-26, 10:11
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Av samma anledning att de måste sära och visa livmodern på porrsajter eftersom deras könsorgan finns på insidan.

De har inget annan på utsidan än deras spenar, och det är inte ens en del av deras könsorgan,
Konstigt inlägg. Väldigt konstigt.
Du fick mat från din mammas bröst och vad gör du nu.
Hela kvinnan är ett vackert tempel. Sexigt.
Men det ska vara privat för hennes make.
Citera
2025-12-26, 10:13
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyMartin
Väldigt specifika exempel. Med nudistbaded så finns det just ingen anledning till att dölja något på sig, så jag tror du bara vill prata om någon sorts fantasi du har.
Kände också det. Den försöker bruka någon kraft över oss läsare. Sex magick.
Citera
2025-12-26, 10:14
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraggelrock
Konstigt inlägg. Väldigt konstigt.
Du fick mat från din mammas bröst och vad gör du nu.
Hela kvinnan är ett vackert tempel. Sexigt.
Men det ska vara privat för hennes make.
Konstigt inlägg.

Jag föddes naken och ensam och ingen annan ska bestämma över när jag får visa kuken eller inte,
Citera
2025-12-26, 10:20
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Konstigt inlägg.

Jag föddes naken och ensam och ingen annan ska bestämma över när jag får visa kuken eller inte,
Kvinnan är en del av oss och du pratar om dem på ett märkligt sätt.
Skrattar åt kvinnans kropp. Du verkar vara bög.
Citera
2025-12-26, 12:16
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Kvinnan är en del av oss och du pratar om dem på ett märkligt sätt.
Skrattar åt kvinnans kropp. Du verkar vara bög.
Bög är den som inte vet vad som är kärlek och vad som är biologi.
Man kan inte ha en åsikt om en annan människa att man kan ha ett ägandeförhållande till den andra.
Vi föds ensamma nakna, kärlek kan innebära långvariga kärleksförbindelser. De kan även vara kortvariga. Eller inga förbindelser alls. Man kan vara förälskad i en annan människa fast den inte är förälskad tillbaks.
Det finns inget som bestämmer om att vi ska leva enligt monogami, eller tvärtom. Vi äger inte våra barn heller. Vi väljer att ta hand om dem, och de väljer om de vill stanna kvar hos sina föräldrar.

Om det hade varit så självklart enligt vår genetiska uppsättning, då hade inga förbud behövts som bestämmer att vi ska följa skrivna lagar, med en så hög bestämdhet att det är en naturlag som gäller i hela universum som dess skapare har skrivit i en sten enligt den mytologin som den härstammat ifrån.

Så försök inte att påstå för mig att du vet något som inte jag vet om dessa sakerna.
Det enda du tror dig veta är det som jag precis har förklarat för dig, lilla vän.
Citera
2025-12-26, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Skyla sig? På en nudiststrand?
Ja, det har faktiskt hänt när jag dök upp där med kläder på kroppen.
Citera
2025-12-26, 16:41
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Bög är den som inte vet vad som är kärlek och vad som är biologi.
Man kan inte ha en åsikt om en annan människa att man kan ha ett ägandeförhållande till den andra.
Vi föds ensamma nakna, kärlek kan innebära långvariga kärleksförbindelser. De kan även vara kortvariga. Eller inga förbindelser alls. Man kan vara förälskad i en annan människa fast den inte är förälskad tillbaks.
Det finns inget som bestämmer om att vi ska leva enligt monogami, eller tvärtom. Vi äger inte våra barn heller. Vi väljer att ta hand om dem, och de väljer om de vill stanna kvar hos sina föräldrar.

Om det hade varit så självklart enligt vår genetiska uppsättning, då hade inga förbud behövts som bestämmer att vi ska följa skrivna lagar, med en så hög bestämdhet att det är en naturlag som gäller i hela universum som dess skapare har skrivit i en sten enligt den mytologin som den härstammat ifrån.

Så försök inte att påstå för mig att du vet något som inte jag vet om dessa sakerna.
Det enda du tror dig veta är det som jag precis har förklarat för dig, lilla vän.
Tyckte det var märkligt med din skratt smiley där och ditt utfall att kvinnor bara har spenar. Jag förstod inte vad du mena. Vart du "kom ifrån"
Nej jag vet inget. Gud vet. Störst är kärleken.

Just det nu snacka vi om brösten som många kvinnor inte gillar sina. Av olika anledningar. De är heliga ju.

"Av samma anledning att de måste sära och visa livmodern på porrsajter eftersom deras könsorgan finns på insidan.

De har inget annan på utsidan än deras spenar, och det är inte ens en del av deras könsorgan, "
Citera
2025-12-27, 17:07
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Varför har du så tråkigt namn?
Varför vill du heta så ens här? Är du punkare eller nåt.

Ni kanske tänker att där nere finns inte mycket att se om man har håret kvar. Brösten kan däremot utan bh ha förmågan att hänga och visa sig "mindre bildsköna".

Kvinnor kan vänta länge innan de visar brösten. Stackars tjejer. Kan förstå hur jobbigt ni har haft det.

Är det någon som verkligen tror du är kvinna? Tja varför inte. Du kan leka att du är en.

Jag är punkare och av kvinnokön och tillhör kategorin som inte riktigt skulle bry mig om någon ser mig naken. Det är ju inget som ingen sett förr.
Citera
2025-12-27, 19:17
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Jag är punkare och av kvinnokön och tillhör kategorin som inte riktigt skulle bry mig om någon ser mig naken. Det är ju inget som ingen sett förr.
Jag förstår. Bra. Be good. As you are
Citera
2025-12-27, 19:36
Medlem
oiiihs avatar
troligtvis känns fittan så naturlig i sammanhanget så att den blir bortglömd,,då honan troligtvis alltid springer omkring utan trosor så fort tillfälle ges, och därför inte tycks bry sig om att fittan är skyld eller inte,,fittan är så daglig och alltid förekommande,så att den helt enkelt glöms bort..och istället brösten täcks över..en mumsing
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in