2025-12-19, 19:17
Medlem
Hej jag pratar med en indonesisk kvinna på nätet. Hon bor i Indonesien. Hon är muslim men bryr sig inte om att jag inte är det. Verkar inte vara så strikt om sin religion utan känns väldigt moderna i sitt synsätt. Det är åldersskillnad på oss men jag trivs att prata med henne . Hon är snäll och vacker. (Om det nu är hon på bilderna) Hon bryr sig inte om att jag har varit gift och har barn sedan tidigare. Hon känns genuint snäll och jag mår bra när jag pratar med henne. Har inte sett några red flags än så länge iallafall efter ett par veckor. Någon som har erfarenhet av indonesiska kvinnor eller bara vill skriva av sig så gör det gärna . Men håll god ton .
Senast redigerad av Animalspirit 2025-12-19 kl. 19:38. Anledning: Info
Citera
2025-12-19, 19:28
Medlem
Faszoms avatar
Har haft ett kort förhållande med en indonesisk tjej.
Vi var jämnåriga. Hon var muslim men som du säger lugn med det, drack alkohol och levde normalt. Vet dock inte om hon åt gris kött..

Hon var snäll, smart, omtänksam. Hon gillade att ha sex. Saknar henne ofta.

Men hon jobbade också mycket. Hade 2-3 jobb fast att hon inte behövde (hon var utbildad ekonom).
Citera
2025-12-19, 19:34
Medlem
Träffades ni i Sverige ?
Citera
2025-12-19, 21:54
Medlem
Håll barnaavlandet med rasfrämlingar till utlandet. Ge dem ingen chans att komma hit och lyfta bidrag!
Citera
2025-12-19, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Animalspirit
Hej jag pratar med en indonesisk kvinna på nätet. Hon bor i Indonesien. Hon är muslim men bryr sig inte om att jag inte är det. Verkar inte vara så strikt om sin religion utan känns väldigt moderna i sitt synsätt. Det är åldersskillnad på oss men jag trivs att prata med henne . Hon är snäll och vacker. (Om det nu är hon på bilderna) Hon bryr sig inte om att jag har varit gift och har barn sedan tidigare. Hon känns genuint snäll och jag mår bra när jag pratar med henne. Har inte sett några red flags än så länge iallafall efter ett par veckor. Någon som har erfarenhet av indonesiska kvinnor eller bara vill skriva av sig så gör det gärna . Men håll god ton .

Först och främst, vart träffade du henne? Vilket plattform?
Citera
2025-12-19, 22:20
Medlem
kalkryggars avatar
I Indonesien så är det väldigt olika med hur troende de är.

Jag hade väl varit mer orolig för att det skulle vara någon form av scam. Vad är tankarna? Ska du åka till henne eller ska hon åka till dig?

En smart idé om ni ska träffas är att du säger att ni träffas en vecka i Bangkok.
Citera
2025-12-19, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Först och främst, vart träffade du henne? Vilket plattform?
På Badoo. Har hört att det finns många tjejer från Indonesien på Badoo, vet inte varför 🤔
Citera
2025-12-20, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
I Indonesien så är det väldigt olika med hur troende de är.

Jag hade väl varit mer orolig för att det skulle vara någon form av scam. Vad är tankarna? Ska du åka till henne eller ska hon åka till dig?

En smart idé om ni ska träffas är att du säger att ni träffas en vecka i Bangkok.
Ja jag vet att det kan vara en scam men i konversationen känns det så genuint och äkta men det vill dom ju också att det ska göra . Men som sagt jag har inte sett några red flags ännu men är beredd på dom ifall dom skulle dyka upp och då blockar jag henne direkt. Hade jag haft råd hade jag kunnat tänkt mig att åka dit, bara för att se om hon verkligen finns på riktigt. Men behöver spara upp lite isåfall först .
Citera
2025-12-20, 00:05
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ja jag vet att det kan vara en scam men i konversationen känns det så genuint och äkta men det vill dom ju också att det ska göra . Men som sagt jag har inte sett några red flags ännu men är beredd på dom ifall dom skulle dyka upp och då blockar jag henne direkt. Hade jag haft råd hade jag kunnat tänkt mig att åka dit, bara för att se om hon verkligen finns på riktigt. Men behöver spara upp lite isåfall först .

Okej då tycker jag att du ska åka dit på en resa och verkligen planera en resa till Bangkok som blir bra oavsett om hon kommer eller inte.

Då säger du till henne att hon kan komma och hälsa på dig på din resa.
Citera
2025-12-20, 00:06
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
På Badoo. Har hört att det finns många tjejer från Indonesien på Badoo, vet inte varför 🤔

Betalar du något på den sidan?
Citera
2025-12-20, 00:08
Medlem
Tavastehuss avatar
Hur de knyter huvudduken där framhäver inte ansiktet i bästa dagern. De ser ut att få påssjuka. Men de kanske ser bra ut utan dessa?
Citera
2025-12-20, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Okej då tycker jag att du ska åka dit på en resa och verkligen planera en resa till Bangkok som blir bra oavsett om hon kommer eller inte.

Då säger du till henne att hon kan komma och hälsa på dig på din resa.
Tänk om hon inte skulle ha råd att komma dit då? Är det dumt att åka till Indonesien? Jag menar jag bokar ju såklart hotell och så så jag har någonstans att bo. Sedan skulle jag begära ett videosamtal med henne innan jag åker .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in