Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-12-18, 20:46
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Vad händer om jag dricker en hel flaska olivolja? Sveper den bara.
Rätt dumt va?
2025-12-18, 20:51
Medlem
kalkryggars avatar
Kan nog bli knepigt i kistan antar jag. Men om det är farligt har jag ingen aning om.

Var kommer denna tanke ifrån? Med tanke på vad en flaska fin olivolja kostar så är det ju rätt dumt i alla fall.

Det som rekommenderas är i alla fall två shots olivolja om dagen. Räcker inte det?
2025-12-18, 20:56
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Kan nog bli knepigt i kistan antar jag. Men om det är farligt har jag ingen aning om.

Var kommer denna tanke ifrån? Med tanke på vad en flaska fin olivolja kostar så är det ju rätt dumt i alla fall.

Det som rekommenderas är i alla fall två shots olivolja om dagen. Räcker inte det?

Olivolja är ju nyttigt så tänkte mer av det nyttiga, men vem vet man man kanske avlider.
2025-12-18, 20:56
Medlem
Det är rätt mycket kalorier. Sveper du en halvliter så har du fått i dig 4500 kcal.
2025-12-18, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Det är rätt mycket kalorier. Sveper du en halvliter så har du fått i dig 4500 kcal.

Trodde fan det var mycket mer, nu blev jag nästan besviken på energiinnehållet.. Det är ju jättedåligt.
2025-12-18, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Trodde fan det var mycket mer, nu blev jag nästan besviken på energiinnehållet.. Det är ju jättedåligt.

Man lär ju skita ur majoriten av det också. Garanterat räserbajs.
2025-12-18, 21:02
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Skulle tro det kommer ut bakvägen relativt fort och att upptaget av kalorier inte riktigt hinner med.

Något för Matkoma att göra ett test på!
2025-12-18, 21:12
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Skulle tro det kommer ut bakvägen relativt fort och att upptaget av kalorier inte riktigt hinner med.

Nu är ni väl ändå lite negativa! Man oljar ju upp systemet invertes om inte annat, kan knappast vara negativt!

Ja, de herrarna äter ju det mesta så varför inte! Fast då röstar jag för en sån stor plastdunke med rapsolja var, det vore kul.
2025-12-18, 21:20
Medlem
Du måste vara mer precis.

Hur stor flaska?

Extra jungfruolivolja eller pressrestolja?

Eller något däremellan?

Och från vilket land kommer oljan?

Din fråga är alldeles för svävande och oprecis för närvarande.
2025-12-18, 21:22
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Matkoma är alldeles för bekväma för sånt numera. Istället går man på café i Nordstan och försöker äta smörrebröd för tusen kronor.

Däremot har LA Beast gjort det TS efterfrågar. Resultatet blev kräkningar, diarré samt att han svettades olja genom porerna så att han fick slänga både kläder och en kontorsstol.

https://www.youtube.com/watch?v=ttC7KbE_uDo
2025-12-18, 21:26
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Vad händer om jag dricker en hel flaska olivolja? Sveper den bara.
Rätt dumt va?

Du kommer inom två timmar få rännskitan från helvetet. Sedan kommer det flyta oljefäckar ovanpå diareén i vattenlåset.

Glöm ej att fota oljepölarna och lägg ut på Facebook
2025-12-18, 21:56
Medlem
IanMcEwans avatar
Citat:
Så det är jättedåligt att det motsvarar mer än en vuxen mans energibehov per dag? Du får nog inskränka dina preferensramar lite om du är så ospecifik.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in