Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-18, 14:47
Medlem
Yazons avatar
Några som spelar? Vore roligt med lite diskussioner och/eller om någon har frågor/svar eller typ tips/ideér kring spelet. Som tex: Pro-Am team, Buildings, squad, locker codes, jump shot creations, badges, inställningar, animationer, moves, My Creator, My Team, Clothes, seasons, mm etc osv vad det nu skulle kunna vara. Eller kanske att det finns någon som känner till andra "platser", sidor eller forum för liknande.......
Senast redigerad av Yazon 2025-12-18 kl. 15:12.
Citera
2025-12-18, 21:09
Moderator
memymos avatar
Spelkonsoler --> Dator- och konsolspel
/Moderator
Citera
2025-12-18, 21:15
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yazon
Några som spelar? Vore roligt med lite diskussioner och/eller om någon har frågor/svar eller typ tips/ideér kring spelet. Som tex: Pro-Am team, Buildings, squad, locker codes, jump shot creations, badges, inställningar, animationer, moves, My Creator, My Team, Clothes, seasons, mm etc osv vad det nu skulle kunna vara. Eller kanske att det finns någon som känner till andra "platser", sidor eller forum för liknande.......

Reddit är nog bästa forumet för det: https://www.reddit.com/r/NBA2k/

Valde själv att skippa 26 och fortsätta med 25 pga cap breakers, jag grindade för mycket för att slänga bort allt när 26 släpptes, ville inte starta om från början.

Kommer nog köpa 27, då 25 servrarna är döda så.
Citera
2025-12-19, 16:24
Medlem
Yazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Reddit är nog bästa forumet för det: https://www.reddit.com/r/NBA2k/

Valde själv att skippa 26 och fortsätta med 25 pga cap breakers, jag grindade för mycket för att slänga bort allt när 26 släpptes, ville inte starta om från början.

Kommer nog köpa 27, då 25 servrarna är döda så.
Jo, det är just det. Stog i valet och kvalet mellan 25:an eller:26:an. Körde rätt mycket på 24:an men den dog ju nästan i stort sett ut helt. går in ibland men knappt några andra online. Brukar det vara "hög aktivitet" online på 25:an? På 26:an tycker jag det är rätt så bra med onlineantal. Inte samma "tryck" som i början på 24:an men ändå
Citera
2025-12-19, 17:52
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yazon
Jo, det är just det. Stog i valet och kvalet mellan 25:an eller:26:an. Körde rätt mycket på 24:an men den dog ju nästan i stort sett ut helt. går in ibland men knappt några andra online. Brukar det vara "hög aktivitet" online på 25:an? På 26:an tycker jag det är rätt så bra med onlineantal. Inte samma "tryck" som i början på 24:an men ändå

Jag spelar endast 3 vs 3. Theatre dog i september direkt efter 26 släpptes men folk spelar fortfarande i park.

Tyvärr har kvaliteten på spelarna gått ner rejält, det märks att det mest är amatör kvar som fick spelet gratis genom PS+.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in