2025-12-19, 09:08
Medlem
Fruktansvärt! På sonens förskola hade tre killar stoppat in några gruskorn på en liten flicka.
Citera
2025-12-19, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenSkuk1
Det finns nog en och annan svensk unge också… blev själv utsatt av en 6-årig (svensk) grannpojke när jag var 4,5 år. Inte lika grovt som det beskrivna fallet här dock. Men jag mådde dåligt och skämdes i många år efteråt. Svårt att förklara. Man vet ju inte så mycket när man är 4 år men man kände sig smutsig och visste att det var något man inte kunde prata om.

Glad att den här flickan verkar kunna få hjälp att hantera händelsen.
Du blev utsatt av en pojke. I detta fall handlade det om två pojkar och dessutom en flicka som höll vakt dvs ett gäng på tre personer.
Citera
2025-12-19, 13:22
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Nej, precis. Det blev inget "samlag" heller. Det var ren nyfikenhet då. Men jag visste vad samlag innebar även om jag inte förstod ordets innebörd. Så många gånger man såg sina föräldrar göra det med varandra och så mycket man såg på tv så hade man en viss förståelse. Varför är det så konstigt?

Att låta sina barn se på när man har sex eller låta dem se porr på TV är inte normalt. Det är förklaringen till ditt beteende som barn. En 4-åring som inte sett eller upplevt något sexuellt saknar kunskap om hur det går till rent tekniskt, även om de naturligt kan känna sig nyfikna på sex och även onanera.
Citera
2025-12-19, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Mobbning har alltid förekommit tyvärr.
Jo, fast detta är väl snarare sexuella övergrepp.
Citera
2025-12-21, 02:23
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalTantSkane
Att låta sina barn se på när man har sex eller låta dem se porr på TV är inte normalt. Det är förklaringen till ditt beteende som barn. En 4-åring som inte sett eller upplevt något sexuellt saknar kunskap om hur det går till rent tekniskt, även om de naturligt kan känna sig nyfikna på sex och även onanera.

Kanske såg det bara en gång då. Alla föräldrar har sex. Såg aldrig på porr, fanns på vanliga filmer, såsom komedier. Finns sexscener i alla filmer vettu. Bara kolla alla gamla james bond filmer. kuk i fitta hela tiden.
Citera
2025-12-28, 07:02
Medlem
Vart i gagnef är detta? Och vilken förskola? Såg att de nu också sökte ny rektor till en förskola i gagnef 🤔
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in