2025-12-17, 09:33
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
Det är fingerade namn.

Man ser på bilden att de är chilenare.
Kvinnan är typiskt chilenarfet o har kroppsformen spm 97% av chilenarkvinnor
Citera
2025-12-17, 09:56
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Så vad kallas detta?
Barn pedofil?
Citera
2025-12-17, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim

Kan ju vara fingerade namn även om de är chilenare. Det finns fler än tre namn i Chile.
Citera
2025-12-17, 10:04
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenSkuk1
Kan ju vara fingerade namn även om de är chilenare. Det finns fler än tre namn i Chile.

Absolut, men han försökte få det att framstå som att de inte var chilenare och vill få det till att de är svenska offer
Citera
2025-12-17, 10:08
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Kändes det jobbigt att du måste hitta på saker nu när offret inte va svensk?

Kan väl likagärna vart svenska ungar som vill terra den annorlunda chilenaren?

Nej, det finns inga svenska barn som tänker så. Muslimska barn däremot får lära sig från början, att kristna är sämre, smutsiga, orena, inte ske respekteras men får utnyttjas på olika sätt. I detta fall gissar jag att det var muslimska pojkar som var nyfikna på hur en flicka ser ut i underlivet, och då tittade de förstås inte på sina egna systrar (som eventuellt inte ens ser normala ut i underlivet, många omskärs ju trots att det är förbjudet) utan valde ett kristet barn.
Citera
2025-12-17, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nej, det finns inga svenska barn som tänker så. Muslimska barn däremot får lära sig från början, att kristna är sämre, smutsiga, orena, inte ske respekteras men får utnyttjas på olika sätt. I detta fall gissar jag att det var muslimska pojkar som var nyfikna på hur en flicka ser ut i underlivet, och då tittade de förstås inte på sina egna systrar (som eventuellt inte ens ser normala ut i underlivet, många omskärs ju trots att det är förbjudet) utan valde ett kristet barn.

Det finns nog en och annan svensk unge också… blev själv utsatt av en 6-årig (svensk) grannpojke när jag var 4,5 år. Inte lika grovt som det beskrivna fallet här dock. Men jag mådde dåligt och skämdes i många år efteråt. Svårt att förklara. Man vet ju inte så mycket när man är 4 år men man kände sig smutsig och visste att det var något man inte kunde prata om.

Glad att den här flickan verkar kunna få hjälp att hantera händelsen.
Citera
2025-12-17, 10:21
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Det finns nog en och annan svensk unge också… blev själv utsatt av en 6-årig (svensk) grannpojke när jag var 4,5 år. Inte lika grovt som det beskrivna fallet här dock. Men jag mådde dåligt och skämdes i många år efteråt. Svårt att förklara. Man vet ju inte så mycket när man är 4 år men man kände sig smutsig och visste att det var något man inte kunde prata om.

Beklagar, så hemskt!

Ja OK, jag menade inte att det inte förekommer att svenska barn ger sig på andra barn. Men den jag svarade verkade mena att kristna barn "straffknullar" (ja inte riktigt då, men same same but different) muslimska barn bara för att dessa är muslimer, eller något sådant. DET förekommer inte.
Citera
2025-12-17, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Beklagar, så hemskt!

Ja OK, jag menade inte att det inte förekommer att svenska barn ger sig på andra barn. Men den jag svarade verkade mena att kristna barn "straffknullar" (ja inte riktigt då, men same same but different) muslimska barn bara för att dessa är muslimer, eller något sådant. DET förekommer inte.

Det har du rätt i.
Citera
2025-12-17, 10:35
Medlem
Citat:

Citat:
Artikeln säger att ungen var "tvåspråkig" ( mao kan inget språk bra) så Emilia är ju i alla fall inte 100% svensk.
Citera
2025-12-17, 10:43
Medlem
Jag har själv bevittnat liknande övergrepp som litet barn. När jag gick på dagis så var det en flicka som utsattes för något liknande av ett par pojkar. Jag minns det tydligt och jag stod bara några meter bort. De puttade ner henne på gräset (utom synhåll för fröknarna) och drog av henne byxor och trosor. Sedan tryckte de in gräs mellan benen på henne, det har jag ett starkt minne av. Det är inte mycket jag minns av min tid på dagis, men just detta etsade sig fast i minnet. Hon grät och försökte slita sig loss, men de höll fast i henne.

Drivande i detta var en riktigt störd unge som jag (och de flesta andra barn) avskydde. Anis hette han - 'you do the math'. Men saken är ju den, att denna typen av beteende knappast kan ha uppkommit spontant. Denna skitunge har ju naturligtvis själv varit med om (eller bevittnat) något liknande hemma.
Och jag tänker att det är nog lite samma sak här. "Förövarna" (om man nu kan kalla dagisbarn för det) bör själva ha bevittnat eller varit med om något liknande hemma. Har så svårt att tro att beteenden som detta kan komma "spontant" hos små barn - eller?
Citera
2025-12-17, 11:14
Medlem
Helt sjukt att de väljer att vakta tjejen istället för pojkarna och vägrar tvinga pojkarna att byta avdelning.

Givetvis ska man inte låta dessa två pojkar umgås när de gör sånt här. Sätt dom på starka mediciner och separera dom.

Bästa hade varit att greppa dom stadigt runt benen och slå dom mot närmsta träd.
Citera
2025-12-17, 11:40
Medlem
Citat:

Det var väl inte så konstigt egentligen. Han blev väl nyfiken och ville klämma, titta och känna lite bara???

Det var väl bra för dig ock att få komma i kontakt med din kropp tillsammans med andra.

Lite experimenterande skadar inte.
Senast redigerad av Pundedu 2025-12-17 kl. 11:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in