Citat:
Ursprungligen postat av
riktigamannen95
Dessutom sjukt att föräldrarna ligger på sin vuxna sons manager istället för att agera själva. Tror pappan var livrädd att bli irrelevant i sin sons liv så han vågade nog aldrig säga vad han tyckte till honom utan lät andra göra det.
Vad grundar du det på?
Jag vet typ ingenting om det här mer än att jag för något år sedan först såg ett YouTube klipp där folk hetsade Tim att dricka trots att han var sjuk och sen på teve en intervju med pappan i samband med en manifestation mot psykisk ohälsa. Fick en dålig känsla, mer som att jippot var till för att krama slantarna ur liket än att någon av arrangörerna funderade över varför Tim begått självmord. Pappan kändes lite naiv som ställde upp på detta.
Glömde bort det tills jag såg den här tråden.
EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av
riktigamannen95
Intressant att verkligen ingen i tråden kan ta in att KB, bakom ryggen på TB, pushade på för att AP skulle vara tuff mot TB. När AP säger ifrån blir KB kränkt.
Aha, det känns inte så jätteförvånande faktiskt. När unga begår självmord är det inte ovanligt med press från föräldrarna i bakgrunden. Och efteråt hittar föräldrarna något annat att skylla på.