2026-02-18, 15:01
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Ja, fast nej. I den amerikanska moderna drömmen så är kvinnan inte bara en hemmafru utan hon engagerar sig också i något behjärtansvärt. Du vet, så att hon har något att göra och inte bara sitter och scrollar Instagram när alla sysslor är klara.
Den värsta tradwife-influensern är Ben Shapiros syster som har en egen Youtubekanal, kolla in den om du inte redan gjort det, Abigail Shapiro är ofrivilligt komisk när hon ska föreställa en kysk hemmafru.
Citera
2026-02-18, 15:02
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Den värsta tradwife-influensern är Ben Shapiros syster som har en egen Youtubekanal, kolla in den om du inte redan gjort det, Abigail Shapiro är ofrivilligt komisk när hon ska föreställa en kysk hemmafru.
Jag är faktiskt inte så värst intresserad.
Citera
2026-02-18, 15:26
Medlem
Citat:
Det är faktiskt default när det kommer till USianska gräsrotsrörelser - showen måste fortsätta 1) för att det är något av en show, och 2) för att det är ganska många som tjänar sitt levebröd på TPUSA och det anses helt enkelt inte som 'The American Way' att låta personliga tragedier stå i vägen.

Vad man sen tycker om just 'The American Way' kan givetvis diskuteras, i en relevant tråd, jag ville bara påvisa kulturskillnader.
Och då har du som vanligt inga exempel på det?
Citera
2026-02-18, 15:29
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Och då har du som vanligt inga exempel på det?
Nej, jag antecknar inte sånt för att jag kanske kommer att behöva göra en främling på internet glad.
Citera
2026-02-18, 16:57
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Du har inte själv funderat över varför du postar anklagelser med exakt noll underlag i ett publikt forum på internet?

Vad har du för behov som du därmed tillfredsställer?
Är det den här veckan Candace ska släppa bevisen som hon gav Erika en chans att förklara sig först?
Citera
2026-02-18, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Är det den här veckan Candace ska släppa bevisen som hon gav Erika en chans att förklara sig först?
Den här veckan har hon sändningsuppehåll.
Citera
2026-02-21, 18:53
Medlem
Citat:
Nej, jag antecknar inte sånt för att jag kanske kommer att behöva göra en främling på internet glad.
Du har således inga källor till ditt påstående?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in