Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-14, 20:04
Medlem
pestloppans avatar
Att göra en värdering på hur mycket en viss bil är värd i nuläget är inga problem, men finns det någon sajt som värderar bilar även bakåt i tiden? Alltså där det går att skriva in det aktuella årtalet för den aktuella värderingen.
Jag vill nämligen veta hur mycket min bil var värd för tio år sedan, med det miltal som då var aktuellt.

Någon därute som vet om detta är möjligt?
Citera
2025-12-14, 20:29
Avstängd
Muskback-forums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Att göra en värdering på hur mycket en viss bil är värd i nuläget är inga problem, men finns det någon sajt som värderar bilar även bakåt i tiden? Alltså där det går att skriva in det aktuella årtalet för den aktuella värderingen.
Jag vill nämligen veta hur mycket min bil var värd för tio år sedan, med det miltal som då var aktuellt.

Någon därute som vet om detta är möjligt?
sajt?
du kan väl fråga direkt ut här?

vad är det för bil?
Citera
2025-12-14, 20:37
Medlem
Mecanicuss avatar
Biluppgifter.se
Citera
2025-12-14, 21:10
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mecanicus
Biluppgifter.se

Tack för tipset, men där får jag bara fram hur mycket den är värd nu (2025) med aktuellt miltal. Jag vill som sagt veta hur mycket den var värd 2015 med det miltal den hade då. Men det kanske inte är möjligt?
Citera
2025-12-14, 21:22
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Kolla på car.info, slå in regnummeet och har du tur så har just din bil sålts i närheten av det år du är nyfiken och då finns det iallafall vad bilen låg ute för.
Citera
2025-12-15, 09:16
Medlem
Bjurras avatar
Köp en Teknikens Värld i digitalt format från 2015, i alla nummer finns begpriser för de flesta modeller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in