Vi kanske skulle se och prata om alla muslimer som systematiskt mördar män, kvinnor och barn runt om i världen. Se till alla islamister som begår fruktansvärda brott mot oskyldiga. Bara att se hur Hamas begår massmord på sitt eget folk för att sprida skräck och få folket till lydnad. Att muslimerna har lidit i Gaza säger jag inget om. Men de har nu kanske lärt sig sin läxa att inte ge sig på det Israeliska folket igen.
Folket i Gaza kan när som helst få slut på kriget om de bara skulle samarbeta med IDF och göra sig av med Hamas.
Det finns hur mkt filmer och bevis för hur Hamas systematiskt torterat och mördar civila folket. Så för min del så tycker jag inte så jävla synd om det palestinska folket. De borde ha vetat vad resultatet skulle bli av att stötta och hylla Hamas den 7/10. Det var ju folkfest på gatorna när barbarerna kom med sina byten från Israel.
Citat:
Ursprungligen postat av
slipperyslope
Fruktansvärt brott i Australien. Dock måste man i diskussionen hålla proportionaliteten och sätta dessa mord i relation till de mord där Israel systematiskt dödar barn, kvinnor och äldre i en helt annan skala och omfattning. Bara antalet dödade barn är ju en faktor 2 000 gånger värre.
Det som skrämmer mig är när vi värderar dessa liv högre än de barn i Gaza som lemlästas och förvägras mat och vatten av Israel.