Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-14, 18:04
Medlem
ILoveKnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Judehatare vet jag inte men sånt här är enbart kontraproduktivt. Utrikesministern i Israel gick genast ut och krävde att Australien skulle förbjuda "antisemitiska" uttryck. Gör bara judarnas offerkofta större och då blir kritik mot judar i allmänhet och sionister i synnerhet än svårare.
Ja detta var helt klart planerat av Mossad för att ge judiska instituioner bredare makt och skydd i Australien.
Citera
2025-12-14, 18:09
Medlem
skillnads avatar
Alla månkulturella kulor som drabbar judar är självfärvållat.
Citera
2025-12-14, 19:06
Medlem
Egentligen bryr jag mig väl inte ett smack om 11 eller 11 miljoner av dessa mördas. Israel kommer att tjäna ekonomiskt på detta i slutändan ändå på något vis med skadestånd och mer eller mindre frivilliga donationer mot antisemitismen.

Det som jag finner som roligast personligen är att skåda reaktionerna på våra svenska politiker och journalister när de ivrigt fördömer och beklagar dådet. De nästan tävlar lite inbördes för att visa sina judiska hanterare om hur ledsna i ögat de blir när några judar på andra sidan jordklotet avlider.

Slutreflektion - om judar nu är så hatade och utsatta världen över, varför åker de inte hem till det "heliga landet"? Det går ju bra annars när de blir efterlysta för brott i sina respektive värdnationer eller riskerar att kallas in till försvaret vid anfall osv.
Citera
2025-12-14, 19:16
Medlem
SYSTEMexes avatar
Som grupp har de sig själva att skylla, då judarna aktivt lobbar för ökad (muslimsk) invandring. Släpper man in en varg i sin bostad så bör man inte bli förvånad om någon blir biten.

Sen är det självklart hemskt på individnivå, för de närmast anhöriga etc.
Citera
2025-12-14, 19:42
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Det är ju judarna som sleppat in ISIS och andra kriminella element. Då går det inte att klaga sen när muslimerna gör vad muslimer gör bäst.
Ingen älskar massinvandring så som judarna.
Att de själva skulle få lida är väl ingenting de har tänkt på.
Citera
2025-12-14, 19:43
Medlem
Det är väl i linje med den politik Delgado Vargas och hennes stolpskott till parti Framtidens vänster stödjer- judehat är ju grunden för det partiet.
Citera
2025-12-14, 19:44
Medlem
Adidass avatar
Underbart. Nu är det bara ca 70.000 till som måste elimineras så kan judarna kanske sätta sig in i hur palestinierna känner. Eller nu är jag nog för hoppfull, judar saknar förmåga att känna empati.

Men kort svar på din fråga - känns bra. Ett folk ska inte kunna mörda att annat urskillningslöst utan att få känna på konsekvenser.
Citera
2025-12-14, 20:02
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Hänger inte riktigt med nu. Om jag dödar 11 stycken babbestiner på nästa palestinademonstration så ska det sättas i relation till alla terrorbrott som palestinierna orsakat?

Hänger inte riktigt med nu. Om jag dödar 11 stycken babbestiner på nästa palestinademonstration så ska det sättas i relation till alla terrorbrott som palestinierna orsakat? Det är ingen olyckshändelse att judar är så hatade de har fan kommit i konflikt i europa, med religioner, med etniciteter. Även kristendomen visar judarna att dom inte har något här att göra.
Citera
2025-12-14, 20:05
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Det är ingen olyckshändelse att judar är så hatade de har fan kommit i konflikt i europa, med religioner, med etniciteter. Även kristendomen visar judarna att dom inte har något här att göra.

Judar är hatade för att de är framgångsrika. Berätta vad du anklagar judar för så berättar jag vad du är skyldig till. Ditt problem är att du inte är framgångsrik, smart eller rik. Du hatar inte judar för att judarna vinner atletiska sporter.
Citera
2025-12-14, 20:07
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Så säger bara en dum vänsterpartist. Vidrigt uttalande av dig

Måste man vara en vänstervriden för att inse att vad han skriver är sant. Judarna har kommit i konflikt med stora delar av världen där dom har bosatts sig. Religioner, kontinenter, ethnicities. Sluta ljuga för dig själv.
Citera
2025-12-14, 20:08
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Judar är hatade för att de är framgångsrika. Berätta vad du anklagar judar för så berättar jag vad du är skyldig till. Ditt problem är att du inte är framgångsrik, smart eller rik. Du hatar inte judar för att judarna vinner atletiska sporter.

Hahaha, man är inte hata för att man är framgångsrik man är hatad för problem man ställer till och det har judarna gjort. Varför kastade europa ut dom, varför har judarna kommit i konflikt med alla religioner, ethnicitier. Sluta ljuga för dig själv ditt jävka pucko.
Citera
2025-12-14, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
Det finns en tråd (FB) Två personer skjuter skarpt på Bondi mot judisk tillställning, Sydney 2025-12-14 om själva händelsen.

Här är jag mer intresserad av hur ni judehatare ser på detta. Är gärningsmännen hjältar? Var det rätt att skjuta ihjäl offren för att de var judar?

Jag är själv inte judehatare och tycker all from av terrorism är avskyvärd.

Högst sannolikt är rubbet lika riggat som dom flesta andra av illuminatis teaterföreställningar, med "crisis actors" o ketchupblod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in