Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-13, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Du lägger enbart märke till den lilla procentandelen som överdriver läppförstoringar. På de flesta andra individer är skillnaden knappt märkbar huruvida de har gjort ett ingrepp eller inte.
Dessutom, även de med extrema utseenden kvinnor med stora läppar har partners, så smaken är som baken. Människor med krokig näsa och utstående öron får fortfarande barn. Allting handlar inte om utseende. Som jag skrev tidigare föräldrar idag är långt ifrån perfekta. Gå till närmsta lekpark så ser du inte många fotomodeller med extremt perfekta drag och kroppar.

Ebba Busch har ju krokig näsa och Denice Westerberg har också en rejäl näsa men ändå massa manliga följare som tycker att dessa brudar är hetare än andra kvinnorna
Citera
2025-12-13, 19:19
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Ibland när jag kollar på folk från tvdokumentärer där det handlar om deras utseende som är väldigt udda så får jag obehag rysningar i kroppen. Jag kan liksom inte styra det. Trots att jag egentligen inte har några problem med det uppe i huvudet att dom ser ut på ett visst sätt.

Nu håller jag på att kolla på en liten unge som ska rätta till sin konstiga nästa som hon blivit retad för av andra barn som kallar henne häxa.
Så fick jag genast obehag i hela kroppen. Det är absolut inget fel på ungen, ser normal ut förutom näsan som är udda.
Det är en utstötningsmekanism, en trubbig genetisk mekanism för att skydda sig, stammen och genbanken.

Viktigt inom högerextremism att bejaka, men negligeras helt inom vänstern.
Citera
2025-12-13, 19:38
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Ebba Busch har ju krokig näsa och Denice Westerberg har också en rejäl näsa men ändå massa manliga följare som tycker att dessa brudar är hetare än andra kvinnorna
Wayne Gretzky blev också populär.
Citera
2025-12-13, 19:51
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Det är nog en instinktiv respons bara som är helt naturlig.
Citera
2025-12-13, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Topic handlar väl snarare om människor som saknar näsa.
Småsaker som en krokig näsa eller som i Busch fall, pytteliten haka, sådant som räknas som normala variationer, det är väl inget som får oss att rygga tillbaka.
Senast redigerad av Cuttherope 2025-12-13 kl. 19:54.
Citera
2025-12-13, 21:18
Medlem
Kanske dags att trappa ner på Xanoren så du kan skriva ordentligt. Usatt?

Nej men det är väl inget konstigt att man reagerar på avvikelser i utseendet. Vi har varit duktiga på att trycka ner denna instinkt på grund av vårt kristna arv som predikar att vi ska se människors "inre skönhet" istället, vad fan det nu är. Alla människor är rövhål på sitt sublima sätt är min erfarenhet.
Citera
2025-12-13, 22:57
Medlem
Jag själv tycker att gris näsor är udda. Skulle hellre valt en lite krokig näsa framför en gris näsa. Det hela grundar sig oftast i förnekelse och avundsjuka och det är oftast varför det är som det är.
Citera
2025-12-13, 23:00
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boys
Jag själv tycker att gris näsor är udda. Skulle hellre valt en lite krokig näsa framför en gris näsa. Det hela grundar sig oftast i förnekelse och avundsjuka och det är oftast varför det är som det är.

Jag tycker inte att det passar för en allmän debatt om hur en enskild person känner sig.
Citera
2025-12-13, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Jag tycker inte att det passar för en allmän debatt om hur en enskild person känner sig.

Känner du dig träffad?
Citera
2025-12-13, 23:20
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Känner du dig träffad?

Jag citerar bara varför en annan tråd blev nedstängd. Man sittter med tungan i mungipan och är ängslig för att det inte ska fallas på läppen vad man skriver.
Citera
2025-12-13, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Jag citerar bara varför en annan tråd blev nedstängd. Man sittter med tungan i mungipan och är ängslig för att det inte ska fallas på läppen vad man skriver.

Ja, lika bra och stänga ner den här tråden. Tråden har nått sitt slut tror jag.
Citera
2025-12-13, 23:39
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ja, lika bra och stänga ner den här tråden. Tråden har nått sitt slut tror jag.

Ja det är bra att du är foglig och inte klagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in