2025-12-13, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avhandla
Inspektören sa inget heller när jag körde upp. Inte en synpunkt. Det är väl bra tänker jag? Vi ska väl inte vara kompisar ändå?

Enligt chatgpt bör inspektören lämna en muntlig återkoppling men samtidigt, har man fått godkänt så är det väl egentligen inget mer vi behöver, säga till varandra. En handskakning och hej då!
2025-12-13, 19:10
Medlem
Jag vill också noga påpeka att det var körkort för manuell. ¨^^
2025-12-13, 19:45
Medlem
Schnyggves avatar
Spela roll! Du klarade det! Grattis! Och...du må ju vara Gen Z antar jag, men du är väl kapabel att be om lite feedback om du nu gärna vill ha det....då får du säkert det!
2025-12-13, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jordmuser
Enligt chatgpt bör inspektören lämna en muntlig återkoppling men samtidigt, har man fått godkänt så är det väl egentligen inget mer vi behöver, säga till varandra. En handskakning och hej då!

Precis så tänker jag också samt vad chatgpt säger, lägger jag i samma hög som en ko-mocka.
2025-12-15, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IanMcEwan
När jag körde upp för tredje gången (och klarade det) sade inspektören "hur tyckte du det gick?"

Jag sade "jag tyckte det gick bättre än förra gången" och då sade inspektören "det tycker jag också", "tänk på att svänga bättre åt höger när du kör"

Tyckte det räckte och jag har körkortet i behåll så här 10 år efter utan anmärkningar.
Haha hur gör man det, blandade du ihop höger vänster?
2025-12-15, 18:07
Medlem
Jag fick en enda feedback när jag parkersde bilen utanför vägverket efter uppkörningen. Att det är lättare om jag rättar upp bilen innan jag kör in i parkeringsrutan så jag kan köra rakt in istället för att svänga in snävt, men det fick jag träna på på egen hand sa han innan han gav mig talongen för godkänt.
2025-12-15, 18:32
Moderator
Arne.Ankas avatar
Använd samlingstråden.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in