• 1
  • 2
2006-09-07, 14:40
Medlem
Shrapnels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applesinen
Jag har blandat det mesta så det är av egen erfarenhet..citadon har jag aldrig blandat med alkohol dock..häng inte upp dig på vilka droger eller mediciner som går o blanda för allt går att blanda..bara vissa få saker man inte kan blanda med alkohol..don't wory, bee happy
Intelligent! Jag vill se dig experimentera fritt med t.ex barbiturater och överleva.
Citera
2006-09-07, 14:54
Medlem
Odessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrapnel
Intelligent! Jag vill se dig experimentera fritt med t.ex barbiturater och överleva.

Det låter som ett projekt faktiskt hade varit skoj.
Citera
2006-10-06, 07:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av killersmurf
Får concerta utskrivit av psykiatrin mot adhd, är det möjligt att dom kan ordinera ut typ sobril (eller liknande) till en som oxo har panikångest och är allmänt depressiv, då utan att det blir konflikt mellan dem två? och att man inte mår allmänt skit av dem med?

nej då det ska gå så bra så, men ha i åtanke att concertan kanske inte passar just dig, det är ju så individuellt vilket cs som funkar, så kör på concertan själv i början. Funkar dom så ska de inte finnas några problem med sobrilen.
Citera
2006-10-06, 14:49
Medlem
Citat:

käkade 17 50mg phenobarbital och söp och käkade iktrevil 2or till de gick brab men jg kunde knappt gå på 3 dar sen.. tog sån tid innan phenobarbitalen slog på därför hade vi inget tålamod och käka en jävla massa och bostade på med öl å benz men kul hade vi
Citera
2006-10-06, 16:22
Medlem
Gott&Blandats avatar
Citat:
inte så lätt att hitta men kommer jag över nångång så kan ja PMa efter jag överlevt diverse blandningar
Citera
2007-05-15, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killersmurf
Får concerta utskrivit av psykiatrin mot adhd, är det möjligt att dom kan ordinera ut typ sobril (eller liknande) till en som oxo har panikångest och är allmänt depressiv, då utan att det blir konflikt mellan dem två? och att man inte mår allmänt skit av dem med?

Ja det går bra, får både concerta, sobril och Imovane utskriven av samma läkare så är ingen fara att blanda. Sedan om läkaren vill skriva ut benso beror ju på vilken läkare det är. Har ADHD, panikångest och depressiv också, men concertan mådde jag jättebra av från början nu ger de mig en jävulska ångest fast på annat sätt.
Citera
2007-05-15, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Applesinen
Såna här frågor kommer upp hela tiden..finns det NÅTT som är farligt att blanda förutom morfin med alkohol? Inte vad jag märkt iaf..

Jaru finns det säkert. Men Dexofen och alkohol ska man verkligen inte blanda..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in