2006-09-13, 10:55
Medlem
Svar

Citat:
Ursprungligen postat av Member-X
Ser ju fan knappt texten på min 32 tums tv, det har jag inte gjort på något av mina spel.

Tyvärr är detta ett fel om man inte kör spelet på en HD - teve, något Capcom gått ut och sagt att man Inte kommer fixa med en patch eftersom den skulle bli för stor att ladda ner.
Citera
2006-09-13, 20:07
Medlem
Cum*s avatar
Folk har ju bredband nu för tiden.
Citera
2006-09-14, 21:29
Medlem
SAMSARAs avatar
Citat:
hur dödar man "generalen" i lanthandeln?
Han med den stora machetan.
Tittade in till honom när jag skulle hämta medicin & va tvungen att lägga benen på ryggen.

Sedan undrar jag också vad ni gjort åt dårarna som åker Jeep?

Vilket är erat favorit vapen?

Jag gillar släggan skarp, golf & hockey klubbor är också jävligt sköna.
El-gitaren är ju också jävligt skön men jag har en förmåga att hinna bli anfallen när jag använder den så den får ett litet - för det.

Jag vet inte om du har låst upp the real mega man buster, men om du har gjort det så är det bara att använda den mot honom... behövs bara typ 2-4 träffar så är han död. Upprepa detta mot alla psykopater så kommer du klara alla sidouppdrag lätt.

Dårarna som har åker bil är det bara att döda. Jag använde ett sniperrifle på långt avstånd för att ta kål på han som skjuter, sen är det bara att ta hans vapen och skjuta dom andra två.

Mitt favoritvapen hittils är definitivt the real mega man buster. Låste precis upp den och nu har jag alltid med mig den. Den tar äger ju! Ser så fram emot att låsa upp lightsabren, men det kommer nog ta ett tag innnan jag lyckas med det för det längsta jag har överlevt infinity mode är 2 dagar!
Citera
2006-09-14, 22:18
Bannlyst
Vad är real mega man buster?

Med andra ord, jag har inte låst upp den.
Citera
2006-09-14, 22:30
Medlem
SAMSARAs avatar
Citat:
Vad är real mega man buster?

Med andra ord, jag har inte låst upp den.

Om du går till "colbies movie land", eller va biostället nu heter så finns det, direkt till vänster, en butik där man kan ta ta en leksaks mega man buster och skjuta zombies med, tyvärr skjuter den bara tennisbollar. Men den riktiga mega man blaster som man kan låsa upp genom att få the Zombie Genocider achievement skjuter blå energikulor som dödar zombies med ett skott och psykopater med 2-4. Carlito besegrade jag med 1 skott!

Detta är enligt mig det bästa vapnet i spelet, förutom lightsabren. Dom två tillsammans = zombie ownage!
Citera
2006-09-15, 07:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SAMSARA
Om du går till "colbies movie land", eller va biostället nu heter så finns det, direkt till vänster, en butik där man kan ta ta en leksaks mega man buster och skjuta zombies med, tyvärr skjuter den bara tennisbollar. Men den riktiga mega man blaster som man kan låsa upp genom att få the Zombie Genocider achievement skjuter blå energikulor som dödar zombies med ett skott och psykopater med 2-4. Carlito besegrade jag med 1 skott!

Detta är enligt mig det bästa vapnet i spelet, förutom lightsabren. Dom två tillsammans = zombie ownage!

Vad är Zombie Genocider achievement då & hur låser man upp den?
Citera
2006-09-15, 09:15
Medlem
Flubbes avatar
Citat:
Vad är Zombie Genocider achievement då & hur låser man upp den?

Zombie Genocider: Defeat at least 53,594 zombies. :shoot2:
Citera
2006-09-15, 09:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flubbe
Zombie Genocider: Defeat at least 53,594 zombies. :shoot2:

54.000 zombies! shit!!!

Måste spela i ett "par" dagar till altså.
Citera
2006-09-15, 16:30
Bannlyst
Ingen som har lust att skriva en Guide till dessa uppdrag som går att göra vid sidan av?

Jag är helt värdelös när det kommer till sådant.

Undrar hur fan man ska komma upp i 54,000 döda?

Jag har några tusen & är snart klar.

Hittade ett Katana idag! I samma avdelning på köpcentrumet som elgitaren finns på.
På den övre våningen, om man hoppar ut genom mat ställets fönster så ligger det där på taket.

Lite dåligt förklarat kanske men jag suger på sådant.
Citera
2006-09-15, 19:18
Medlem
SAMSARAs avatar
Citat:
54.000 zombies! shit!!!

Måste spela i ett "par" dagar till altså.

haha... nej det tar inte några dar... runt 3 timmar tror jag det tog för mig.
Det du ska göra är att ta olika bilar och köra runt i maint.. äh orkar inte förklara.. men här får du en länk:

http://youtube.com/watch?v=wzH1cndSwqc

som visar vad du bör göra... det är inte svårt alls, men extremt tråkigt! Jag föreslår att du lyssnar på bra musik samtidigt eller att du har någon bredvid dig som du kan prata med?

Att rekommendera är att när du väl kommer upp i typ 20.000 kills så går du och sparar. Första gången jag provade så sparade jag inte och när jag väl hade kommit upp i 48.000 kills så hängde sig xboxen, så jag fick börja om igen

Här kommer också en jättebra achievement guide.. visserligen på engelska, men den hjälpte mig enormt! http://db.gamefaqs.com/console/xbox3...hievements.txt
Citera
2006-09-19, 13:57
Bannlyst
Jag får inte död på snubben i vapenafären, hur har ni gjort?
Jag pallar inte döda zombies i flera timmar för att få ett vapen.
Citera
2006-09-20, 16:36
Medlem
Dunns avatar
Fråga?

Försvinner convicts bilen när man går in ifrån parken?
Eller finns den uppstäld på något ställe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in