Flashback bygger pepparkakshus!
Idag, 09:07
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Problemet med programmet är att Garplind år efter år får släpa dit sina polare, dvs samma gäng som medverkar i Cyklopernas land på fredagar. De är mer eller mindre talanglösa och hör inte hemma på en uppesittarkväll i SVT. Garplind är också överreklamerad.

Så själva programidén är bra men programledaren med bihang borde bytas ut.

Han verkar flummig som fan. Bög är han tydligen också.
Citera
Idag, 09:09
Medlem
Sababas avatar
Jag uppskattar formatet men häpnas ändå över hur oprofessionellt allt är.

Garplind sågar helt ogenerat Stig Larsson vid fotknölarna. Elakt. Noll empati förklätt till någon slags realityserie?
Senast redigerad av Sababa Idag kl. 09:16.
Citera
Idag, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Jag kan inte förstå varför ni som inte gillar programmet går in i programmets tråd för att kommentera. Man behöver inte titta om man inte förstår det eller gillar det, men ändå gör ni det. Varför?
Jag förtjänar verkligen ett svar på det.

Jag gillar det o tycker inte det är speciellt upphöjt
Bollspelet dock trist
Citera
Idag, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Hon har karaktär! Lite skev ja men det gillar jag. Så jävla tråkigt med det klassiska svenska-blondin-utseendet som 100.000 svenskar brudar har.

Lika babblig som kvinnor i allmänhet
Citera
Idag, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Hon, Schunnesson, såg lite annorlunda ut.
Går hon på Ozempic?

Gissar ja på den frågan
Citera
Idag, 10:37
Medlem
Citat:
Problemet med programmet är att Garplind år efter år får släpa dit sina polare, dvs samma gäng som medverkar i Cyklopernas land på fredagar. De är mer eller mindre talanglösa och hör inte hemma på en uppesittarkväll i SVT. Garplind är också överreklamerad.

Så själva programidén är bra men programledaren med bihang borde bytas ut.

Jag gillar dom. Har inte ens vetat att dom kör uppesittarkväll förrän i år
Citera
Idag, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Jag gillar dom. Har inte ens vetat att dom kör uppesittarkväll förrän i år

Kan du namnge personerna och i varje enskilt fall berätta varför du gillar dom. Tack.
Citera
Idag, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Kan du namnge personerna och i varje enskilt fall berätta varför du gillar dom. Tack.

Jag tycker dom har en underfundig ironisk svart humor som jag gillar. Plus att dom är intellektuella kulturpersonligheter. Sjunnesson undantaget
Citera
Idag, 13:14
Medlem
John-Roccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Åhh, "Nattsudd" - nu blev jag nostalgisk. Finns detta att se någonstans, kanske SVT-Arkiv?

Upphovsrätten kring all musik och filmklipp gör det tyvärr dyrt och svårt för SVT att lägga upp det. Jag var ett litet barn när jag såg det och alltid velat se skiten igen.
Citera
Idag, 14:16
Medlem
Citat:
Ljudteknikern borde få sparken. Även ljuset är omysigt. Men ändå är det bättre än Bingolotto!

Lite OT kanske men visst var det OTROLIGT dåligt ljud på Bingolotto uppesittarkväll? Offattbart dåligt faktiskt. Var någon tomejävel som skrattade och det gick fan inte att höra ett endaste ord.

Detta verkar betydligt bättre skulle jag säga men långt ifrån bra eller acceptabelt.
Citera
Idag, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Jag tycker dom har en underfundig ironisk svart humor som jag gillar. Plus att dom är intellektuella kulturpersonligheter. Sjunnesson undantaget
Tone Schunnesson är väl den som är mest intellektuell av dem. Hon är ju t o m med i Babel.
Citera
Idag, 15:00
Medlem
BalduinGrollers avatar
Roligast var Ungest berättelse om hur han kom över Happy Jankels jenga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in