2025-12-12, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarnatt90
Tack, äntligen en vettig individ som förstår!
Ibland måste man försöka tänka klart och utanför lådan, men det normala betendet på folk är att gå i gamla fotspår.
Citera
2025-12-12, 01:09
Medlem
Citat:
1. Du har tamejfanimej levt under en jävla sten i 2 decennier.
2. Det är såna som du som förstört vårt fina och älskade land som en gång var.
3. Dags för riktig omstart, och det är nog bara ryssarna som kan fixa det

Jaja, allt är alla andras fel och nån annan ska komma och fixa allt åt dig

Landsförrädare har funnits i alla tider och du är funtad på samma sätt som alla de andra. Som Judas och Quisling. Det år nåt fundamentalt fel på er som gör er oförmögna att älska något annat än er själva.

Vi andra kan känna avsky mot landets ledning utan att runka till tanken på en främmande makt som tar över landet och gör det till sitt.

Skulle Ryssland ta över Sverige så hade du fortsatt vara en sketen Quisling. Ingen respekterar en landsförrädare. Inte ens landet du horar ut dig till.
Senast redigerad av enhalvboj 2025-12-12 kl. 01:13.
Citera
2025-12-12, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jaja, allt är alla andras fel och nån annan ska komma och fixa allt åt dig

Alla länder i alla tider har haft landsförrädare och du är funtad på samma sätt, precis som Judas eller Quisling. Det år nåt fel på er som gör er oförmögna att älska något annat än er själva.

Vi andra kan känna avsky mot landets ledning utan att runka till tanken på en främmande makt som tar över landet och gör det till sitt.

Skulle Ryssland ta över Sverige så hade du fortsatt vara en sketen Quisling. Ingen respekterar en landsförrädare. Inte ens landet du horade ut dig till.

Ja, någon annan ska uppenbarligen vara tvungen att fixa åt mig/oss, tyvärr, eftersom mina egna är så mjäkiga att de inte klarar att fixa åt oss. Jag svär på mitt liv att du är den första som knappt kan fly en liten fara för att dina spinkiga ben blir som överkokta spaghetti.
Citera
2025-12-12, 01:27
Avstängd
BraxenLaxens avatar
Citat:
Seriöst, är det bara jag som ber dagligen att ryssarna och Putin ska invadera Sverige? Typ spränga hela det sugiga svenska samhället i luften? Jämna oss totalt med marken. Så man (inte jag och vi då,iom vi lär nog inte finnas) kan starta om på nytt. Om det är något land som borde bli attackerat först så är det ju vi kan man tycka. Sverige är helt åt helvete numera. Och varför är alla så rädda för ryssarna? De gör ju oss bara en tjänst.
Må ryssarna komma asap

Varför inte göra det enklare för dig om du nu är så kär i ryssarna att du tar och flyttar dit?
Citera
2025-12-12, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BraxenLaxen
Varför inte göra det enklare för dig om du nu är så kär i ryssarna att du tar och flyttar dit?

Nope, jag är född här och ska dö här.
Citera
2025-12-12, 01:34
Medlem
Citat:
Ja, någon annan ska uppenbarligen vara tvungen att fixa åt mig/oss, tyvärr, eftersom mina egna är så mjäkiga att de inte klarar att fixa åt oss. Jag svär på mitt liv att du är den första som knappt kan fly en liten fara för att dina spinkiga ben blir som överkokta spaghetti.

Nej så är det inte. Du fantiserar om att någon annan ska komma in och hämnas dina inbillade oförrätter åt dig. Precis som alla andra landsförrädare.
Citera
2025-12-12, 01:36
Medlem
BallaKlavas avatar
Oavsett vad man hoppas på, så finns det väl inget som talar för att Ryssland skulle vilja annektera Sverige? Många NATO-fanboys hoppas på detta, men tyvärr är det mest fantasier. Eller?
Citera
2025-12-12, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Nej så är det inte. Du fantiserar om att någon annan ska komma in och hämnas dina inbillade oförrätter åt dig. Precis som alla andra landsförrädare.

Men vem fan är en landsförrädare egentligen? Borde inte du sova nu istället för att hänga på flashback ifall försvarsmakten kallar in dig!? Jösses, inte undra på att landet går åt helvete då de flesta som ska stå upp för vårt fina sverige och land hänger på flashback. Har inte du fattat än att Sverige är kört i botten!? Du stoppar huvudet i sanden. Flashbackar i brist på annat kallar andra landsförrädare när man värnar om Sverige, och JA, vi borde sprängas totalt i luften. Göra om göra rätt. I säng med dig nu, du lär uppenbarligen behövas, men inte på flashback ditt lilla rövhål
Citera
2025-12-12, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Oavsett vad man hoppas på, så finns det väl inget som talar för att Ryssland skulle vilja annektera Sverige? Många NATO-fanboys hoppas på detta, men tyvärr är det mest fantasier. Eller?

Du har helt rätt. Media Vill skrämma och sälja sina artiklar. Smutsigt. Jag tänker typ, låt dem komma om det är så, vilket jag inte tror öht. Men folk ska handla, preppa inför krig osv osv. Livrädda. Politikerna och myndigheterna kör över oss totalt, spelar på vår rädsla. Luras, fifflas och har sig. Nej, jag är trött, låt de komma bara
Citera
2025-12-12, 01:50
Medlem
Citat:
Men vem fan är en landsförrädare egentligen? Borde inte du sova nu istället för att hänga på flashback ifall försvarsmakten kallar in dig!? Jösses, inte undra på att landet går åt helvete då de flesta som ska stå upp för vårt fina sverige och land hänger på flashback. Har inte du fattat än att Sverige är kört i botten!? Du stoppar huvudet i sanden. Flashbackar i brist på annat kallar andra landsförrädare när man värnar om Sverige, och JA, vi borde sprängas totalt i luften. Göra om göra rätt. I säng med dig nu, du lär uppenbarligen behövas, men inte på flashback ditt lilla rövhål

Du som propagerar för att en främmande nation ska attackera- och annektera ditt fosterland är landsförrädare.

Det finns inga gråskalor där.
Citera
2025-12-12, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag kan sympatisera med TS. Jag är heller inte särskilt förtjust i Sverige och svenskarna. Den svenska kulturen är väldigt perifer och efterbliven. Ett hjärntvättat skitfolk, helt enkelt. Korkade Jantejönsar som lever i en illusion där man tror att Sverige från 1945 och framåt är någon slags universell norm och inte ett enormt undantag från regeln om hur samhällen ser ut. Svensken är en mental slav, småsint och dogmatisk. Lyckligtvis är det gamla Sverige på väg bort. Vi börjar alltmer inlemmas i omvärlden och jag har förhoppningar på de yngre generationerna. Det är dags att kasta Gammelsverige på historiens sophög.

Och nej, jag hade naturligtvis inte lyft ett finger för att ”försvara nationen”. Jag hade kvitterat ut mitt nya medborgarskap och gått vidare i livet. Den blågula trasan betyder ingenting för mig.

Jaså? Du som agerat propaganda-hund å Rysslands vägnar i flera år, sympatiserar med ts som tycker att Ryssland ska attackera- och annektera oss? Det hade jag aldrig trott
Citera
2025-12-12, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Så är det. Det är samma metoder och samma drönare som bunkrade konserver under Covid. Jag undrar om alla som panikköpte Bullens Pilsnerkorv och Felix Gulaschsoppa har ätit upp skiten de la ner i källaren än?

Man måste vara på det klara med att de absolut flesta människorna i samhället är kompletta idioter som ligger och hovrar runt IQ 85. Funktionella i vardagen men lättlurade och formbara. Detta gäller de flesta människor oavsett kön.

Helt enig i dina kloka inlägg! 🙏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in