2025-12-12, 00:49
Medlem
Seriöst, är det bara jag som ber dagligen att ryssarna och Putin ska invadera Sverige? Typ spränga hela det sugiga svenska samhället i luften? Jämna oss totalt med marken. Så man (inte jag och vi då,iom vi lär nog inte finnas) kan starta om på nytt. Om det är något land som borde bli attackerat först så är det ju vi kan man tycka. Sverige är helt åt helvete numera. Och varför är alla så rädda för ryssarna? De gör ju oss bara en tjänst.
Må ryssarna komma asap
Citera
2025-12-12, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarnatt90
Seriöst, är det bara jag som ber dagligen att ryssarna och Putin ska invadera Sverige? Typ spränga hela det sugiga svenska samhället i luften? Jämna oss totalt med marken. Så man (inte jag och vi då,iom vi lär nog inte finnas) kan starta om på nytt. Om det är något land som borde bli attackerat först så är det ju vi kan man tycka. Sverige är helt åt helvete numera. Och varför är alla så rädda för ryssarna? De gör ju oss bara en tjänst.
Må ryssarna komma asap

Ja, det är bara du. De flesta har någon form av kärlek till sitt fosterland.

Med det sagt så har det alltid funnits landsförrädare. Norge hade sin Quisling tex.
Senast redigerad av enhalvboj 2025-12-12 kl. 00:54.
Citera
2025-12-12, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Ja, det är bara du. De flesta har någon form av kärlek till sitt fosterland.

Vilket fosterland? Det är ju helt borta som svenskarna själva förgört. Fosterlandet Finns ju inte mer. Så tragiskt
Citera
2025-12-12, 00:55
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Vilken Gud ber du till? Vad jag menar är vilken av alla religioner och gudar i världen är det som du hoppas kan påverka Putins och Rysslands agerande?
Citera
2025-12-12, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Vilken Gud ber du till? Vad jag menar är vilken av alla religioner och gudar i världen är det som du hoppas kan påverka Putins och Rysslands agerande?

Skitsamma vilken gud. Någon högre makt borde väl finnas, vad/vem vet jag inte. Är ju kristen i grund och botten, så kanske åt det hållet?
Citera
Medlem
Citat:
Vilket fosterland? Det är ju helt borta som svenskarna själva förgört. Fosterlandet Finns ju inte mer. Så tragiskt

Det är en bortförklaring du använder för att rationalisera ditt landsförräderi. Jag bor i samma land och visst sjutton finna det kvar, trots att jag inte är pepp på vilka som styr det.

Du har helt enkelt ingen kärlek till ditt fosterland. Du är inte förmögen till det pga din ruttna själ.
Senast redigerad av enhalvboj 2025-12-12 kl. 01:02.
Citera
Avstängd
Citat:
Må ryssarna komma asap

Det blir mycket enklare att du bara flyttar till Ryssland så tar vi andra svenskar hand om vårt land!
Citera
2025-12-12, 01:00
Medlem
AlligatorMans avatar
Varför bryr man sig ett skit om vad som händer med landet om man ändå kommer att vara död?
Citera
2025-12-12, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Det är en bortförklaring du använder för att rationalisera ditt landsförräderi. Jag bor i samma land och visst sjutton finna det knar, trots att jag inte är pepp på vilka som styr det.

Du har helt enkelt ingen kärlek till ditt fosterland. Du är inte förmögen till det pga din ruttna själ.

1. Du har tamejfanimej levt under en jävla sten i 2 decennier.
2. Det är såna som du som förstört vårt fina och älskade land som en gång var.
3. Dags för riktig omstart, och det är nog bara ryssarna som kan fixa det
Citera
2025-12-12, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det blir mycket enklare att du bara flyttar till Ryssland så tar vi andra svenskar hand om vårt land!

Haha, man kan inte ens ta hand om interna kriminella med sprängningar och skit.
Senast redigerad av sommarnatt90 2025-12-12 kl. 01:07.
Citera
2025-12-12, 01:05
Avstängd
Citat:
Må ryssarna komma asap
Det har jag sagt i 10 år, Putin är vårt enda hopp hur galet det än må låta speciellt för oss som är lite äldre
Citera
2025-12-12, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minfagel
Det har jag sagt i 10 år, Putin är vårt enda hopp hur galet det än må låta speciellt för oss som är lite äldre

Tack, äntligen en vettig individ som förstår!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in