2025-12-11, 22:44
Medlem
Här kan vi samla utlåtanden och evt. labbanalyser av detta som verkar vara ett helt nytt märke!
Citera
2025-12-11, 22:47
Medlem
Får väl börja själv och här kommer en från mig av deras primo:
https://ibb.co/c0DPg6J
Använde ett oberoende labb ((inte Janoshik som alla shoppar är insyltade med) samt skickade en omärkt behållare.
Citera
2025-12-12, 13:53
Medlem
jips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Får väl börja själv och här kommer en från mig av deras primo:
https://ibb.co/c0DPg6J
Använde ett oberoende labb ((inte Janoshik som alla shoppar är insyltade med) samt skickade en omärkt behållare.

Du är fullt medveten om att laboratoriet du använder är hårt ifrågasatt eftersom de aldrig får samma värden som Janoshik. Om jag inte minns fel är deras resultat dessutom alltid mer positiva. Så ja, folk får ju avgöra själva men eftersom det kostar en bråkdel att använda dem verkar det som att plånboken får styra framför kvalitet. Man får vad man betalar för.
Citera
2025-12-12, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jip
Du är fullt medveten om att laboratoriet du använder är hårt ifrågasatt eftersom de aldrig får samma värden som Janoshik. Om jag inte minns fel är deras resultat dessutom alltid mer positiva. Så ja, folk får ju avgöra själva men eftersom det kostar en bråkdel att använda dem verkar det som att plånboken får styra framför kvalitet. Man får vad man betalar för.
Jag hoppas du förstår att jag skickat en spruta med 1mL olja utan någon märkning över huvud taget och att de förutom att identifiera substansen även tagit fram koncentrationen.
Jag använder heller detta labb eller något annat än Janoshik då i stort sätt alla shoppar är insyltade med detta Janoshik.
Nu blev resultatet av mitt anonyma och oberoende labbtest nästan identisk med resultatet från säljaren som använt Janoshik så lite svårt förstå vad du syftar på?
Hoppas du har bevis för ditt påstående när du svartmålar labbet.

Edit:
Kollade två olika certifierade labb i Polen och valde det som kostade minst då lab4tox skulle ha det dubbla.
Har inte koll på kostnadsnivåerna i Polen men tycker 40-50EUR verkar rimligt om Sverigebaserade DTEU som jag tidigare också använt tar ungefär det dubbla.
Du tycker att det är så billigt så det måste vara dålig kvalitet på testen trots att de identifierat korrekt substans och koncentration på ett anonymt prov?
Senast redigerad av Svemmpa 2025-12-12 kl. 19:51.
Citera
2025-12-13, 07:08
Medlem
Är det inte förbjudet med reklam och marknadsföring på Flashback?

22.44 skrev du TS
22.47 hade du laddat upp en bild

Väldigt spontant

?
Senast redigerad av Trumputin 2025-12-13 kl. 07:11.
Citera
2025-12-13, 07:59
Medlem
arbetets avatar
Har flera bekanta som kör Fortis Medicas oljor med väldigt goda resultat. Fortsätt bidra och sprid labbanalyser 🙏
Citera
2025-12-13, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumputin

22.44 skrev du TS

Väldigt spontant

?
Va fan är det för påhopp???
Bilden laddade jag upp när jag fick resultatet föpr fler veckor sedan så vad dillar du om?
Gör ingen reklam och om du kollar mina inlägg senaste åren kanske du kan se att jag grönat dussintalet olika märken som jag inhandlat från olika shoppar genom åren.
Fan va sorgligt detta forumet blivit bara med påhopp, ignoranta killgissningar och otrevligheter när jag helt omotiverat delar med mig av mina goda erfarenheter av ett märke!
Citera
2025-12-13, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumputin

22.44 skrev du TS

Väldigt spontant

?
Startade tråden för att jag ville dela med mig av den analysen jag gjort av oljan som jag fick för 1-2 veckor sedan så ganska naturligt att jag själv delar med mig av min erfarenhet av märket då eller hur?
Finns en längre tråd om märket på annat forum för de som vill läsa inlägg från andra användare.
Citera
2025-12-14, 13:27
Medlem
Bra med analyser och ditt inlägg Svemmpa. Läste på det andra forumet med.

Keep it up🙏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in