Citat:
Ursprungligen postat av
jip
Du är fullt medveten om att laboratoriet du använder är hårt ifrågasatt eftersom de aldrig får samma värden som Janoshik. Om jag inte minns fel är deras resultat dessutom alltid mer positiva. Så ja, folk får ju avgöra själva men eftersom det kostar en bråkdel att använda dem verkar det som att plånboken får styra framför kvalitet. Man får vad man betalar för.

Jag hoppas du förstår att jag skickat en spruta med 1mL olja utan någon märkning över huvud taget och att de förutom att identifiera substansen även tagit fram koncentrationen.
Jag använder heller detta labb eller något annat än Janoshik då i stort sätt alla shoppar är insyltade med detta Janoshik.
Nu blev resultatet av mitt anonyma och oberoende labbtest nästan identisk med resultatet från säljaren som använt Janoshik så lite svårt förstå vad du syftar på?
Hoppas du har bevis för ditt påstående när du svartmålar labbet.
Edit:
Kollade två olika certifierade labb i Polen och valde det som kostade minst då lab4tox skulle ha det dubbla.
Har inte koll på kostnadsnivåerna i Polen men tycker 40-50EUR verkar rimligt om Sverigebaserade DTEU som jag tidigare också använt tar ungefär det dubbla.
Du tycker att det är så billigt så det måste vara dålig kvalitet på testen trots att de identifierat korrekt substans och koncentration på ett anonymt prov?