Citat:
Ursprungligen postat av
PundarChalle
Har alltid undrat vart den öppna ingången till drömmarnas brunn finns eftersom att brunnslocket är svetsat och dörren bredvid är låst från insidan. Vet någon vart ingången är?
Vinkelslip eller bågfil, så är du hemma. Annars får du vänta på att någon annan gör jobbet åt dig. Kan ta lång tid, eller hända när som helst.
Tror inte att det finns några andra ingångar men jag kan ha fel eftersom jag aldrig besökt stället.
Nästan det enda klassiska stället som jag inte besökt. Verkade inte vara värt besväret.
Finns många snarlika små hålrum, som är mycket lättare att besöka, om man tycker att det är något att se.
Nu blev jag nostalgisk och tänker på alla klassiska objekt som inte längre finns kvar.
De som blivit rivna eller ombyggda till kontor eller bostäder. Eller blivit igensvetsade och stenhårt bevakade.
Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Var finns detta någonstans? Känns lite som en tråd för 5 pers och de kanske inte ens finns på Flashback.
Var gärna lite tydligare med vad du pratar om.
Finns faktiskt en 22 år gammal tråd om DB, som fortfarande är aktiv. Senaste inlägget är bara några dagar gammalt.
https://www.flashback.org/t150548