Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
25-12-11, 22:38
Medlem
Har alltid undrat vart den öppna ingången till drömmarnas brunn finns eftersom att brunnslocket är svetsat och dörren bredvid är låst från insidan. Vet någon vart ingången är?
Citera
25-12-11, 23:46
Medlem
kalkryggars avatar
Var finns detta någonstans? Känns lite som en tråd för 5 pers och de kanske inte ens finns på Flashback.

Var gärna lite tydligare med vad du pratar om.
Citera
25-12-12, 02:15
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PundarChalle
Har alltid undrat vart den öppna ingången till drömmarnas brunn finns eftersom att brunnslocket är svetsat och dörren bredvid är låst från insidan. Vet någon vart ingången är?
Vinkelslip eller bågfil, så är du hemma. Annars får du vänta på att någon annan gör jobbet åt dig. Kan ta lång tid, eller hända när som helst.
Tror inte att det finns några andra ingångar men jag kan ha fel eftersom jag aldrig besökt stället.

Nästan det enda klassiska stället som jag inte besökt. Verkade inte vara värt besväret.

Finns många snarlika små hålrum, som är mycket lättare att besöka, om man tycker att det är något att se.

Nu blev jag nostalgisk och tänker på alla klassiska objekt som inte längre finns kvar.
De som blivit rivna eller ombyggda till kontor eller bostäder. Eller blivit igensvetsade och stenhårt bevakade.
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Var finns detta någonstans? Känns lite som en tråd för 5 pers och de kanske inte ens finns på Flashback.

Finns faktiskt en 22 år gammal tråd om DB, som fortfarande är aktiv. Senaste inlägget är bara några dagar gammalt.

https://www.flashback.org/t150548
Senast redigerad av Bone Collector 25-12-12 kl. 02:27.
Citera
25-12-12, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

Just drömmarnas brunn tillhör väl klassisk flashbackhistoria. Är väl få saker som är mer flashback än det.
Citera
25-12-14, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PundarChalle
Leta så hittar du.
Citera
25-12-19, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejor
Leta så hittar du.
Har letat ganska länge runt hela området och har inte hittat något, svårt när man inte vet vad man ska leta efter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in