Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-24, 07:51
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amcar
Tyckte synd om stackaren som ringde in och fick öppna en lucka och inte fick en syl i vädret för tomtens fnissande och Lottas gapskrattande.

Vann hen något då?
Citera
2025-12-24, 07:57
Medlem
Jag orkade inte se det färdigt och det var inte för att jag var trött eller så. Det var verkligen inte så roligt som jag trodde mig minnas. De pratade i munnen på varandra och det är himla tröttsamt. Nej, det blir nog inga fler bingolotto-uppesittarkvällar för mig.
Citera
2025-12-24, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Vann hen något då?

Det där med travet, hon får se om några dagar hur mycket hästen drar in.
Citera
2025-12-24, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
En danskfitta som hämtar hem sista färgfemman

kanske har go fitta
Citera
2025-12-24, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buschebba
Ingen van spelare här så reagerade på att de pangade in massa extra tillägg på det stora hjulet där man kunde vinna upp till 2 miljoner.

Är det standard eller ett ”helvete, folk har märkt att det kostar TJUGO!? Kronor per samtal! Vi måste göra något”?

Dom har gjort så förut, minns inte när dom började med det men dom hade så även förra julen. Ja 20 kr per samtal är verkligen dyrt, här ringde vi endast ett samtal på hela kvällen!
Citera
2025-12-24, 08:54
Verkligen bedrägligt att höja lotterna med det dubbla priset och inte i samma veva höja vinstsummorna. Borde anmälas till lotteriinspektionen.
Citera
2025-12-24, 09:05
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IanMcEwan
Verkligen bedrägligt att höja lotterna med det dubbla priset och inte i samma veva höja vinstsummorna. Borde anmälas till lotteriinspektionen.

Bingolotto har spelat ut sin rätt förhoppningsvis läggs de ner.
Citera
2025-12-24, 10:04
Medlem
Musikopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyzyx
Jag orkade inte se det färdigt och det var inte för att jag var trött eller så. Det var verkligen inte så roligt som jag trodde mig minnas. De pratade i munnen på varandra och det är himla tröttsamt. Nej, det blir nog inga fler bingolotto-uppesittarkvällar för mig.
Samma här. Om någonting så gjorde programmet mig tröttare. Ta in en duktig producent och styr upp det här. Både Lotta och Daniel kör på repeat och det märks.
Citera
2025-12-24, 10:11
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeeAndBeans
Helvete vad cringe det här. Åt helvete med Charles Dickens-ungen med gråten i halsen och mössa i hand som lurade mig att rädda hans jävla fotbollslag: "bara två lotter mister om du bara köper två lotter kan vi spela en säsong till" JAG GILLAR INTE ENS FOTBOLL

Julens bästa inlägg på forumet, jag dööör va grinchen bitter
Citera
2025-12-24, 11:11
Medlem
Orkade inte med anders janssons eviga tugggumituggande... varför ??
Citera
2025-12-24, 12:14
Medlem
Kan någon skicka en bild på priserna på de fem lotterna, eller en sida där man kan se dem på? Jag hittar dem ingenstans och spelade inte heller
Citera
2025-12-24, 12:22
Medlem
FYFAN vad störigt det är att Lotta och Daniel är micade under bingon och ska nynna med i musiken hela jävla tiden. Så billigt knep att skapa "mysig" känsla. Är det nån som går på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in