Citat:
Ursprungligen postat av
VildHasse5
Du ser själv vilken idiot nivå det är på argumentationen...den ena hänvisar till vad Victoria uttryckt 4 1/2 år innan Elsa blev omhändertagen..då hade fortfarande inte avsaknaden av dropp uppdatering börjat märkas..🥴
Den andra stollen hänvisar till vad Victoria sa när Elsa fortfarande var under LVU o man vågade inte riskera nånting med att kritisera socialtjänsten,låter det likadant nu när LVU är hävd och båda föräldrarna bor utanför Örebro kommun där inte socialtjänsten längre kommer åt Elsa.. knappast 🥴🥴
Så länge folket här är oärliga så kan ni hitta nya saker att försöka vinkla till en misstanke mot Victoria i oändlighet!
Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Ja du upprepar samma fel om och om igen. Du är både trög och dum i huvudet.
Vården har yttersta ansvaret, de uppehöll inte det ansvaret. Jag talar inte emot Victoria. Du talar emot dig själv och lyckas aldrig grunda dina argument.
De gjorde sitt jobb när de försökte nå vården men möttes endast av en kall axel. Det är bokstavlige ingen oberoende som har sagt att skulden till att det blev LVU, och i synnerhet hur LVUt gick till är föräldrarnas fel.
Tråden handlar nu om att hävda dig för dig. Du är sänkan du anklagar alla andra att vara.
Nej, jag försöker bara förklara för dig när du angriper mig i dussintals inlägg. Jag upprepar från mitt inlägg igår:
A) Vården ansvarar för droppet.
B) Föräldrarna/assistenterna ansvarar för maten.
(FB) 8-årig flicka tvångsomhändertagen av SOC, mycket pekar på felaktig bedömning av SOC
Jag försöker diskutera B men du upprepar A hela tiden. Det förstör all diskussion kring B. Jag vill att du slutar upprepa A eftersom alla säkert förstår den punkten. Om du inte har något att säga om B så behöver du inte delta i diskussionen om B.
Vidare upprepar jag för fjärde gången frågan som du låter bli att svara på: Victoria säger själv att hon inte lastar socialtjänsten och att de inte kunnat gjort på något annat sätt givet orosanmälningarna. Vad grundar du din avvikande uppfattning på? Du talar ju direkt mot Victoria när det gäller socialtjänstens reaktion på orosanmälningarna.