2026-03-30, 16:09
Medlem
Blondinss avatar
Många kallar Alex för smart. Givetvis är det smart att bara välja svaga motståndare. Men faktum kvarstår, han vann Farmen 2026 för att han valde att gå i ting mot tjejer (som också var betydligt mindre och svagare än honom), samt att han hade amuletter.

Sjukt besviken.
Citera
2026-03-30, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Tror folk har svårt för honom för att han uppenbarligen var smartast av alla därinne. Ren och skär avundsjuka alltså.

Ahmed tror att han är smart, man han är en dum kurd med syskon som föräldrar.

Rent intelligensmässigt var Alex nog långt ifrån smartast av de som var med, och det fanns inga ljushuvuden med i år direkt.
Han spelade smart, men i hans fall var smart likvärdigt med fegt.
Citera
2026-03-30, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugesnipp
Rent intelligensmässigt var Alex nog långt ifrån smartast av de som var med, och det fanns inga ljushuvuden med i år direkt.
Han spelade smart, men i hans fall var smart likvärdigt med fegt.

Långt ifrån smartast? Vilka menar du skulle vara topp 5 smartast då?

Stephanie skrev 19 500 gram, där avslöjade hon hur blåst hon är.
Citera
2026-03-30, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanenhen
Precis!
Stephanie skulle ju självklart vunnit årets Farmen.
Upplägget visar ju bara hur allt är riggat av produktionen från början.

Jag flrstod redan för flera veckor sedan att Alex antagligen skulle vinna, då han fick "rollen" som regelbunden sagoberättare i programmet...

Kommer aldrig se Farmen igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Husförhöret var verkligen riggat för att Stephanie inte skulle vinna. Enkla frågor, sen en ren gissning som utslag.

Hon kunde ju tom allt på Latin.

Gissar man 19 500 gram på något som vägde så lite är man blåst i huvudet och förtjänar inte att vinna.
Citera
2026-03-30, 17:58
Medlem
graventhulmars avatar
Jag hade inte varit så glad om jag var Stephanies man. Han ser stor och stark ut själv, så någon ”cuck” är han nog knappast, men hennes besatthet av Taurus är minst sagt… intressant.

Hon satt igår i Nyhetsmorgon och gav honom full cred för sin personliga utveckling. Hon sa även i programmet att hon hade velat smaka på honom om hon inte haft sambo. Dessutom hennes ”limerick” om att ha visat honom sina bröst, kan det ha legat någon sanning i det? Vad hände egentligen under deras lilla ”fisketur”?
Senast redigerad av graventhulmar 2026-03-30 kl. 18:00.
Citera
2026-03-30, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Dessutom borde det heta det året som det spelades in. Detta kan ej heta farmen 2026 då det spelades in sommaren 2025. Det som spelas in i sommar borde heta farmen 2026 och inte 2027 även om det sänds då. Men blir konstigt med roinson för denna säsong som börjar imorgon spelades in i aug/september 2025 men heter 2026. vilket nästa säsong med kommer göra. Kommer heta 2026:1 och 2026:2
bla bla bla bla
Citera
2026-03-30, 18:34
Medlem
Vad är det som hänt vid finalen. Polisen tillkallad läste jag men det är bakom betalvägg.
Vad hände egentligen?
Citera
2026-03-30, 19:29
Medlem
Tycker det var väldigt fel att den som åkte ut kunde ge sina amuletter till en annan deltagare.
Har du åkt ut så har dina amuletter också åkt ut och dem är därmed ur spel!

Vet att någon ur produktionen för några år sedan skrev här om ett ting där man såg till att ge den som skulle åka ut en slö yxa…eller om det var en slö såg.
Citera
2026-03-30, 22:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Gissar man 19 500 gram på något som vägde så lite är man blåst i huvudet och förtjänar inte att vinna.
Möjligt, men jag anser att ha den typen av utslagsfråga efter förhöret där Stephanie var överlägsen och det i relevanta frågor, är fullständigt irrelevant.
Visar endast produktionens inkompetens att skapa denna realityserie.
Citera
2026-03-30, 23:31
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byrolodan
Vad är det som hänt vid finalen. Polisen tillkallad läste jag men det är bakom betalvägg.
Vad hände egentligen?

Vilken tidning står det i?
Citera
2026-03-30, 23:37
Medlem
Citat:
Vad hände egentligen?

Vart står det nånstans?
Citera
2026-03-31, 00:17
Medlem
Citat:
Vad hände egentligen?

Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vilken tidning står det i?

Citat:
Ursprungligen postat av virkloppan
Vart står det nånstans?

Stod i Aftonbladet Plus att Nils och Pim spred sådana lögner om Jonas att någon chef/producent för Farmen tyckte att Jonas skulle polisanmäla dem för förtal. Chefen/producenten bekräftar också detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in