2026-03-06, 18:24
Medlem
Jag tycker synd om Bosse. Han verkar ju bara vänlig och duktig men tror att alla älskar honom, men så stör de sig på honom(han kanske är skitjobbig, egentligen.).

Sen tycker jag synd om Jenny. Hon verkar också vänlig och relativt duktig, ingen(?) stör sig på henne men hon verkar inte blivit tillfrågad att ingå i någon pakt alls...

Att förvisso går spelet ut på att pakta men jag hoppas att Bosse inte blivit ledsen nu när han kanske orkat se serien och hört att folk störde sig på honom.

Jenny...Jag hoppas att hon tar hem det som tredjekämpe.

Jag gillar Jenny men tror att hon på något vis råkar gå under radarn på alla vis. "Vem är Jenny?", kanske t.om. farmarna själva funderar. Även fast Jenny bara är trevlig och nog omtyckt av alla.
Citera
2026-03-06, 18:50
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag tycker synd om Bosse. Han verkar ju bara vänlig och duktig men tror att alla älskar honom, men så stör de sig på honom(han kanske är skitjobbig, egentligen.).

Sen tycker jag synd om Jenny. Hon verkar också vänlig och relativt duktig, ingen(?) stör sig på henne men hon verkar inte blivit tillfrågad att ingå i någon pakt alls...

Att förvisso går spelet ut på att pakta men jag hoppas att Bosse inte blivit ledsen nu när han kanske orkat se serien och hört att folk störde sig på honom.

Jag gillar Jenny men tror att hon på något vis råkar gå under radarn på alla vis. "Vem är Jenny?", kanske t.om. farmarna själva funderar. Även fast Jenny bara är trevlig och nog omtyckt av alla.
Jenny blir en svår nöt att knäcka, speciellt om det blir staistiska styrke tävlingar
Citera
2026-03-06, 19:33
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Jenny blir en svår nöt att knäcka, speciellt om det blir staistiska styrke tävlingar

Jenny är ruskigt stark så hon kan bli riktigt farlig framöver. Spöade ju Alma med råge i kannorna. Att gå under radarn behöver inte vara fel, kan vara ett taktikdrag.
Citera
2026-03-06, 20:24
Medlem
Ni må klaga på hans vikt och visa er bristande genbank på hur många sätt ni vill men varje gång Erik säger att Amanda är hans trygga punkt då menar han: "Vem är det som får ligga med Amanda, ni eller jag?"
Case fucking closed!

Och antalet gånger som Amanda sagt "ente" i programmet står i exakt relation till antalet gånger hon fått multipla orgasmer tillsammans med Erik under säsongen.

Det vackraste ögonblicket i Farmens historia var för övrigt när Erik simmade över sjön och hämtade näckrosor som han gav till sin Amanda.
Tie poäng.

Två legender = en mycket vacker saga.
Citera
2026-03-06, 20:26
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virkloppan
Jenny är ruskigt stark så hon kan bli riktigt farlig framöver. Spöade ju Alma med råge i kannorna. Att gå under radarn behöver inte vara fel, kan vara ett taktikdrag.
stegen med spöade hon dem i, henne ska man inte underskatta riktig krutkärring.
Citera
2026-03-06, 21:52
Medlem
Tycker så sjukt illa om Achmed! Vilken orm.. Vad som än händer där hävdar han att "det är precis enligt planen"
Citera
2026-03-06, 23:10
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriTidEn
Tycker så sjukt illa om Achmed! Vilken orm.. Vad som än händer där hävdar han att "det är precis enligt planen"
ja tackar vet jag vanessa och alex. 100% ärliga snygga och trygga människor.

Precis sådana man vill ha med sig på en öde ö
Citera
Igår, 00:45
Medlem
Citat:
Jag förstår inte hennes brytning? Vad har hon för bakgrund? Vilket som förbryllar mig mest är att jag tycker att hon bryter på finska i vissa ord?

Okej om hon både upplever sig vara kvinna och man och växlar hon upplevelse om sin etnisitiset också? Eller tycker ni andra att bryter lika genomgående?

Jag trodde först att hon fejkade brytning för att inte låta svensk, men nu har jag funderat på finlandssvensk? Finsk? Skäms hon för att vara finne? Jag som älskar finnar och tycker att de är liksom rejäla och pålitliga.

Spännande teori! Skulle mer säga att det är en fråga om ”sociolekt”. Gissar på att hon är född och uppvuxen i Sverige men vuxit upp i ett utsatt område där det svenska språket och kulturen inte har någon större status. Hennes användning av propositioner är, likt andra i hennes miljö, för jävlig. Blir dock konfunderad av hennes okunskap angående när det ska vara en/ett, det är inget problem som andragenerationens invandrare brukar ha, så kanske är hon relativt nyanländ ändå? 🤔 Finlandssvenskar med romskt eller arabiskt ursprung finns det gott om i Sverige.
Citera
Igår, 04:10
Medlem
Citat:
Hästkuk? Nu tog du i va? en micropenis möjligtvis.

Alex är plit som låser in folk men inte själv klarar ett par timmar själv liksom

Eller hur?! Jag njöt av att se psykopaten ligga som en treåring och tjura i sin våningssäng!
Citera
Igår, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Väldigt störande med deras överanvändande av uttrycket "min trygga punkt".

Fikonspråk lanserad av massa hysteriska kuratorer och hr-profeter.

Att karlakarlen Erik uttrycker sig så om tjejen han gillar är väldigt märkligt. Hoppas inte detta blir en sjuka i breda folklager.

Skönt dock att det inte är lika mycket prat om att "klicka" med någon som för några år sen

Håller helt med!
Får jag föreslå att du, Greger och Crap bjuder in Sebastian Dawkins och startar en etnologisk jury som från och med nästa säsong utdelar såväl ris som ros till samtliga deltagare i varje avsnitt?
Citera
Igår, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Peter var en bra pojke. De skulle aldrig ha gjort som de gjorde mot honom.

Älskar när du skriver detta 😂🤣
Citera
Igår, 04:21
Medlem
Citat:
Han är inte så lång, strax över hundra max

Du skämtar? På riktigt?
Erik lär garanterat ligga på absolut minst 130.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in