2026-03-03, 22:22
Medlem
Vanessa är ju något av det falskaste och hemskaste jag upplevt på väldigt länge även utanför tv världen! Vill hävda sig och ska spela så tuff, är falsk och jävlig. Lipar sen ut för att lögnerna synas och tar lätta utvägar i tävlingar när hon precis innan stått och sagt att hon gärna går tuffa tävlingar.
Citera
2026-03-03, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Vanessa ska låta så jävla hård och smart hela tiden
Jag förstår inte hennes brytning? Vad har hon för bakgrund? Vilket som förbryllar mig mest är att jag tycker att hon bryter på finska i vissa ord?

Okej om hon både upplever sig vara kvinna och man och växlar hon upplevelse om sin etnisitiset också? Eller tycker ni andra att bryter lika genomgående?

Jag trodde först att hon fejkade brytning för att inte låta svensk, men nu har jag funderat på finlandssvensk? Finsk? Skäms hon för att vara finne? Jag som älskar finnar och tycker att de är liksom rejäla och pålitliga.

Ja, i sig är hon ju den mest falska av alla så hon kanske hedrar Finland genom att bryta på "annan utrikiska"- men vilken utrikiska?
Citera
2026-03-03, 22:46
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wankipanki
Vanessa är ju något av det falskaste och hemskaste jag upplevt på väldigt länge även utanför tv världen! Vill hävda sig och ska spela så tuff, är falsk och jävlig. Lipar sen ut för att lögnerna synas och tar lätta utvägar i tävlingar när hon precis innan stått och sagt att hon gärna går tuffa tävlingar.
Jag är helt enig med dig.

Märkligt hon har en pytteliten fanclub här i tråden ändå, men de säger ju mer om dem än om henne faktiskt.

Jag är ett stort hot för alla här
Citera
2026-03-03, 22:48
Medlem
Gilla inte Vanessa heller. Men det verkar som hon fulklippts en hel del.
Säkert därför att de inte händer ett skit i farmen. Någon motor för drama måste det finnas.

Tråkig säsong tyvärr. Var bättre förr när de tog in freaks.
Citera
2026-03-03, 22:51
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag förstår inte hennes brytning? Vad har hon för bakgrund? Vilket som förbryllar mig mest är att jag tycker att hon bryter på finska i vissa ord?

Okej om hon både upplever sig vara kvinna och man och växlar hon upplevelse om sin etnisitiset också? Eller tycker ni andra att bryter lika genomgående?

Jag trodde först att hon fejkade brytning för att inte låta svensk, men nu har jag funderat på finlandssvensk? Finsk? Skäms hon för att vara finne? Jag som älskar finnar och tycker att de är liksom rejäla och pålitliga.

Ja, i sig är hon ju den mest falska av alla så hon kanske hedrar Finland genom att bryta på "annan utrikiska"- men vilken utrikiska?
Hon är ifrån Libanon, hon grät ju ut i tidiga avsnitt om det inte gick vara HBTQ där, oklart om hon ens bott där överhuvudtaget faktiskt.

Det står fö hon är ifrån GBG men den dialekten pratar hon inte i vartfall
Citera
2026-03-03, 22:51
Medlem
Ja det är helt sinnessjukt hur hon kan ha fans, verkligen helt sinnessjukt. Hon blockar folk hej vilt på sin Instagram med som har åsikter kring hennes beteende och inte bara klappar medhårs på hennes håriga ben.

Fulklipps hon? Nu blir jag lite nyfiken på vad du grundar det på? För oavsett vilket så sägs ju sakerna med hennes mun och leendet är från henne?
Citera
2026-03-03, 22:53
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Gilla inte Vanessa heller. Men det verkar som hon fulklippts en hel del.
Säkert därför att de inte händer ett skit i farmen. Någon motor för drama måste det finnas.

Tråkig säsong tyvärr. Var bättre förr när de tog in freaks.
Vad menar du? när har hon fulklippts tex?

Man kan skippa avsnitten på farmen fram till torsdag och se det och söndagens avsnitt, i övriga avsnitt händer det ju ingenting som är spännande.
Citera
2026-03-03, 22:54
Medlem
Benny och Tyrannosaurus ensamma på Torpet!
Där kommer Legend-Erka och Cougar-Amanda snart att ligga i lä.
Citera
2026-03-03, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Vad menar du? när har hon fulklippts tex?

Man kan skippa avsnitten på farmen fram till torsdag och se det och söndagens avsnitt, i övriga avsnitt händer det ju ingenting som är spännande.

Jag menar att det händer knappt någonting så de måste klippa in intervjuer med Vanessas som mikro-aggressivitet för bränsle till drama.
Citera
2026-03-04, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Har du ju är du senil eller?

Du skriver gång på gång vanessa är kvinna för hon sagt det på tv.l

Sedan tjatar du på nödraketen ska bevisa den inte är det.

Det är ju uppenbart den inte är kvinna om du ser på tävlingarna kroppsbehåringen och ansiktsdragen.
Citera mig där jag "gång på gång" påstår det du säger om Vanessa. Lär dig skriva svenska.
Citera
2026-03-04, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Citera mig där jag "gång på gång" påstår det du säger om Vanessa. Lär dig skriva svenska.
Sorry, ny här vet inte var / hur jag skriver eget inlägg...Men Stephanie är en riktig jävla motverka.. usch, hoppas hon tillsist blir genomskpdad av de som inte vågar stå upp. Visst jo hon ör duktig , stark och en riktigt kämpe. Hadde hon varit snäll och inte fryst ut folk, ja då hadde hon kunnit vinna..Men med hennes attityd så fet bort..
Citera
2026-03-04, 01:19
Medlem
1754s avatar
Kameramannen som filmade under badandet vid bryggan i Tisdagens avsnitt borde få sparken. Blondie står där i sin stringbikini, och fanskapet filmar inte stjärten. Idiot!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in