Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2025-12-09, 05:06
Medlem
Mohaves avatar
Jag funderar på att skriva en bok som skulle kunna heta

FITTANS RESA

Skiss till kapitel

1. Modersskötet. Vi föds alla ur detta. Det är mäktigt och fantastiskt. Fittan tänjs ut, ofta med stor smärta. Det är livets mirakel!
2. Bebisfittan. Alla mammor och pappor känner till den, har torkat och tvättat den.
3. Tonårsfittan. Nu börjar det hända saker. Mens. Flytningar. Kåthet. Det första besöket av kuk.
4. Den mogna fittan. Kaxig och frimodig? Eller tillbakadragen bakom vardagens plikter?
5. Kärringfittan. Torr, trött och mossig.

Vad tror ni om detta?
Citera
2025-12-09, 06:49
Medlem
immenhusens avatar
Den har potential. Kontakta Bonnier så kanske du kan få ett förskott till att skriva färdigt den.

/AI
Citera
2025-12-09, 10:39
Medlem
oj är det verkligen så bra att skriva om tonåriga flickor som har sex? Det känns väldigt dumt utav dig! Är du möjligtvis pedofil?
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave

FITTANS RESA

Skiss till kapitel

1. Modersskötet. Vi föds alla ur detta. Det är mäktigt och fantastiskt. Fittan tänjs ut, ofta med stor smärta. Det är livets mirakel!
2. Bebisfittan. Alla mammor och pappor känner till den, har torkat och tvättat den.
3. Tonårsfittan. Nu börjar det hända saker. Mens. Flytningar. Kåthet. Det första besöket av kuk.
4. Den mogna fittan. Kaxig och frimodig? Eller tillbakadragen bakom vardagens plikter?

Vad tror ni om detta?
Citera
2025-12-09, 10:51
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:

FITTANS RESA

Skiss till kapitel

Vad tror ni om detta?

Dess uppgång och (fram)fall.

Gillar ideen för jag gillar ämnet. Oerhörd maktfaktor att födas in till livet och bli en bärare av fittan. Inte alla som klarar trycket.

Saknar dock två episoder.

Från bebis till tonåring och från tonåring till mogen.
Citera
2025-12-09, 14:08
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungFlensostIII
oj är det verkligen så bra att skriva om tonåriga flickor som har sex? Det känns väldigt dumt utav dig! Är du möjligtvis pedofil?
Nej, jag är varken pedofil eller hebefil. Inte heller gerontofil. Men fittan lever sitt liv från det nyfödda flickebarnet till den gamla tanten. Tonårsfittan är en del av den resan. Så även om den måste det berättas.
Citera
2025-12-09, 14:09
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Dess uppgång och (fram)fall.

Gillar ideen för jag gillar ämnet. Oerhörd maktfaktor att födas in till livet och bli en bärare av fittan. Inte alla som klarar trycket.

Saknar dock två episoder.

Från bebis till tonåring och från tonåring till mogen.
Tack för tips! Ja, dessa faser förtjänar kanske sina egna kapitel.
Citera
2025-12-10, 00:18
Medlem
LittleFishs avatar
Oklart om det är tänkt att appellera till blendrökande batikhäxor a la Gudrun Schyman eller kåtbockar till män. Näväl, jag säger kör!
Citera
2025-12-10, 01:16
Medlem
The Crashs avatar
Om du var gynekolog hade det gått att ursäkta dina runkfantasier till en hel bok. Men i nuvarande skick säger jag
Citera
2025-12-10, 01:57
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Om du var gynekolog hade det gått att ursäkta dina runkfantasier till en hel bok. Men i nuvarande skick säger jag
Tack! Bra synpunkt! Jag behöver ta in en gynekolog i projektet för att få detaljerna rätt. Lyckligtvis är en god vän just gynekolog, till och med disputerad doktor i fittologi.
Citera
2025-12-10, 13:59
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Tack för tips! Ja, dessa faser förtjänar kanske sina egna kapitel.

Fittan är att outtröttligt ämne det finns att säga hur mycket som helst om.

Räcker även som en stor drivkraft för många människor att orka upp om dagarna.

Fittan och pengar är nog den tyngsta drogen vi människor attraheras av.

Lycka till med projektet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in