Citat:
Ursprungligen postat av
Tratten52
Vilket BS, Blocket fungerar hur bra som helst. Jag sålde en gitarr för ett tag sedan, tog några dagar sen var den såld. Jag har köpt och sålt mängder med prylar hur smidigt som helst.
Det skall ju vara någonting som går att sälja till rätt pris och det skall finnas köpare som är villiga att öppna plånboken. Det finns många korkade knäppjökar som tror att man säljer någonting som är värt flera tusen för 200 spänn. Jag brukar svara den typen att jag inte behöver pengarna och att dom ska besöka loppmarknader istället 😀
Ser inte heller några större problem med Blocket. Har inte gjort några affärer sen senaste uppdateringen men för nån månad sen sålde jag också bl.a. en gitarr och lite andra prylar. Försökte först och parallellt med market place, Blocket var där jag blev av med sakerna, vissa med blocketfrakt, hur smidigt som helst och framförallt, på Blocket blir sakerna sålda till skillnad mot market place.
Blocket är klart bättre och smidigare, erbjuder olika köpskydd som man inte har på marketplace osv. Uppdateringen har kanske en del problem men de lär ju arbeta på att fixa till felen, varför man tror att det inte jobbas på problemen är underligt.