2025-12-07, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungFlensostIII
Det roliga är att du inte väntar dig något vettigt ifrån mig när du inte ens var vettig nog för någon random man som istället valde o lämna dig

Ytterliggare ett bevis till på att du inte kommer att fånga någon kvinnas hjärta
Sluta göra självmål hela tiden. Vi försöker ju hjälpa dig.

Det här var ingen random man. Han var väldigt random som start men i min värld, jävligt speciell.
Men men.. livet ger dig inte vad du vill ha. Livet ger dig vad du behöver.
2025-12-07, 00:09
Medlem
slemhogs avatar
Det handlar inte om att du är snäll, det handlar om hur maskulin du ser ut och beter dig precis som tjejer som är korta, feminima attraktiva ansiktdrag och kurvor och bröst får mycket mer manlig uppmärksamhet medans Babben liknande tjejer får knappt någon och blir flata. Har du flyende haka, babyface, klena ansiktsdrag, kort, smala axlar, feminit omanligt utssende, ser ut som en mes samtidigt du har ingen prestige och framgång så är du körd, då blir du vän med tjejer och de säger du är för snäll men kan gilla dig som person speciellt om du är social och snackig av dig med positiv framtoning. En man som har ett manligt ansikte, stor haka, manliga ansiktsdrag, beter sig manligt och bestämt och vet vad han vill i livet och inte låter andra sätta sig på en, tjockare ögonbryn, snygg, söt eller vacker kan vara snäll och t om osocial och bli uppraggad.
Senast redigerad av slemhog 2025-12-07 kl. 00:27.
2025-12-07, 00:09
Medlem
Du behövde ju den där mannen enligt dig själv så livet gav inte dig vad du behövde
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Ytterliggare ett bevis till på att du inte kommer att fånga någon kvinnas hjärta
Sluta göra självmål hela tiden. Vi försöker ju hjälpa dig.

Det här var ingen random man. Han var väldigt random som start men i min värld, jävligt speciell.
Men men.. livet ger dig inte vad du vill ha. Livet ger dig vad du behöver.
2025-12-07, 00:16
Medlem
eliizars avatar
Citat:
Hej! jag är en kille på 23 vårar och försökt få en partner i många år men alla tjejer säger alltid att jag är för snäll...

Jag har provat att bli tuffare genom olika kurser men ingenting hjälper.
Har ni några tips?

Tjejer kommer ändra sig när de bränt sig på doochebags. Du ska fortsätta vara snäll, men bygg på din självkänsla och gör den hård som granit.
2025-12-07, 00:17
Medlem
men behöver någon nyss då jag redan har något hårt som granit
Citat:
Ursprungligen postat av eliizar
Tjejer kommer ändra sig när de bränt sig på doochebags. Du ska fortsätta vara snäll, men bygg på din självkänsla och gör den hård som granit.
2025-12-07, 00:21
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Citat:
Jag är en man på 182cm och 87kg är skapligt vältränad och klipper mig en gång i månaden så eftersom jag håller mig fysiskt aktiv och i bra form så tänker jag inte gå för ett fetto

Efter att ha läst hur du uttrycker dig och resonerar rent allmänt i den här tråden så får du nog ställa in dig på ensamhet!
2025-12-07, 00:21
Medlem
du vet ingenting kommer inte behöve leva i ensamhet
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
Efter att ha läst hur du uttrycker dig och resonerar rent allmänt i den här tråden så får du nog ställa in dig på ensamhet!
2025-12-07, 00:22
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Hej! jag är en kille på 23 vårar och försökt få en partner i många år men alla tjejer säger alltid att jag är för snäll...

Har ni några tips?

Låter mer som att det är fel brudar du försökt på. Det du beskriver är ett extremt toxiskt drag som förekommer hos vissa, men långt ifrån alla.
2025-12-07, 00:23
Medlem
har du något tips på vilken slags brud jag ska gå efter?
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Låter mer som att det är fel brudar du försökt på. Det du beskriver är ett extremt toxiskt drag som förekommer hos vissa, men långt ifrån alla.
2025-12-07, 00:25
Medlem
franges avatar
Citat:
du vet ingenting kommer inte behöve leva i ensamhet
Det är inte "snällheten" som får tjejerna att dra sig undan dig - det är att du beter dig som en spydig liten snorvalp med hävdelsebehov som är orsaken. Den här tråden visar ganska tydligt varför de inte vill ta i dig med tång.
2025-12-07, 00:28
Medlem
Citat:

Har ni några tips?

Om man är för snäll i tjejers ögon så hjälper inte karate och Andrew Tate-kurser.
Man är för evigt den snälla bögen/kompisen.
Skit i brudarna helt, gör nåt annat.
Gymma, investera pengar eller nåt.
(eller blir bra på dataspel som jag själv)
Sen när du inte ens tänker på det så kommer det en perfekt tjej för dig, rakt ner i knät.
2025-12-07, 00:29
Medlem
Vem fan är du o vart fick du luft ifrån ditt namn är nästan som fragrencé som är parfym för er okulturerade svin men du luktar säkert som ahmedabdullahi en blandning mellan banan och kolera
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det är inte "snällheten" som får tjejerna att dra sig undan dig - det är att du beter dig som en spydig liten snorvalp med hävdelsebehov som är orsaken. Den här tråden visar ganska tydligt varför de inte vill ta i dig med tång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in