2025-12-06, 15:20
Medlem
The Crashs avatar
Då var det snart Jesus födelsedag igen. Tiden på året då alla ska anstränga sig för att köpa saker som ingen egentligen behöver, men alla låtsas betyder något.

Jag har ett enda uppdrag som pojkvän: gör kvinnan glad. Ett uppdrag som säkert är enkelt för normala människor, men jag lyckas alltid göra det svårare än det är. Hon har lågt ställda förväntningar och jag lyckas alltid sätta ett stolpskott.

Så nu sitter jag här och försöker ta reda på vad jag inte ska köpa, så jag åtminstone inte gör henne besviken av ren okunskap.

För er med anekdoter: Dela gärna med er av erfarenheter av sexleksaker ni gav bort där ni inte fick den väntade responsen!

Valfritt om du vill uppge ifall du är man/kvinna/pojkflicka/tösapåg/bög/lesbian eller bara unisexuell samt om du är särbo/sambo/incel/vigslad

Låt ordet flöda pojkar och flickor! Håll till topic och ge varandra feedback på vilka sexleksaker som är en dålig idé!

OBS: Tänker i så fall ge den till henne när vi två är ensamma. Alltså inte framför familjen, se här: (FB) Vad skulle du aldrig ge bort i julklapp?

Vad tror ni om clone-a-willy? Eller hur ska jag tänka med sexleksaker? Aldrig köpt en innan.
Citera
2025-12-06, 15:28
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vilken sexleksak ska jag ge min kvinna i julklapp?

Men varför behöver hon en sexleksak då? Och om det är för att du inte är tillräcklig i bingen så vore väl en kurs till dig hennes bästa julklapp?
Citera
2025-12-06, 15:39
Medlem
kalkryggars avatar
Jag tror faktiskt att Clone-a-willy var ett bra förslag. Det är något ni kan göra tillsammans.

Det var så bra idé att jag nöjer mig där. Det borde faktiskt bli en årets julklapp.
Citera
2025-12-06, 15:41
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men varför behöver hon en sexleksak då? Och om det är för att du inte är tillräcklig i bingen så vore väl en kurs till dig hennes bästa julklapp?

En god tanke är väl att medans man har sex så kan man öka på njutandet med att blanda in en sexleksak. Tjejer brukar gilla att få dildos i rumpen när man juckar kuken i fittan.

Så en ide är en sån där dildo med formen av små bollar. Det brukar tjejer gilla att man kör fort in och ut i rumpen med när man knullar dem.
Citera
2025-12-06, 15:43
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Därför att jag är inte alltid hemma och jag vill att hon ska ha det skönt.

Observera att ingen av oss har några direkta kinks. I alla fall inte vad jag vet. Är väldigt vanilla på det sättet.
Citera
2025-12-06, 15:49
Medlem
Starobrnos avatar
Köp henne en kinky bok. Lady Chatterleys älskare, eller nåt nyare billigt tantsnusk. Fantasin är mer dirty än nån plastbit.
Citera
2025-12-06, 15:51
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Därför att jag är inte alltid hemma och jag vill att hon ska ha det skönt.

Observera att ingen av oss har några direkta kinks. I alla fall inte vad jag vet. Är väldigt vanilla på det sättet.

Okey, men en sån där womanizer är väl populär eller? Sen vet ju jag inte om den ger starkare orgasm än när kärringen bara ligger och pullar sig själv till klimax.

Var håller för övrigt forumets "köttätande blommor" hus när man verkligen behöver dem?
Citera
2025-12-06, 15:52
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Okey, men en sån där womanizer är väl populär eller? Sen vet ju jag inte om den ger starkare orgasm än när kärringen bara ligger och pullar sig själv till klimax.

Var håller för övrigt forumets "köttätande blommor" hus när man verkligen behöver dem?
Vad är en womanizer?
Citera
2025-12-06, 15:53
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vad är en womanizer?

Tror du typ suger fast den på klittan, och sen gör den underverk......

https://www.google.com/search?q=womanizer&sca_esv=0152965003f34fe9&udm=2& biw=905&bih=428&ei=CT00abOLBo2ywPAP7ZLJuQM&ved=0ah UKEwjzs9DClamRAxUNGRAIHW1JMjcQ4dUDCBI&uact=5&oq=wo manizer&gs_lp=Egtnd3Mtd2l6LWltZyIJd29tYW5pemVyMgUQ ABiABDIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABEi3I1DkDliGIXABeA CQAQCYAc kBoAGdC6oBBTAuOC4xuAEDyAEA-AEBmAIJoAL6C6gCAMICChAAGIAEGIoFGEPCAggQABiABBixA8I CCxAAGIAEGLEDGIMBwgIOEA AYgAQYigUYsQMYgwGYAwWSBwUwLjguMaAH9x6yBwUwLjguMbgH -gvCBwUyLTUuNMgHRIAIAQ&sclient=gws-wiz-img
Citera
2025-12-06, 15:54
Medlem
En rejäl buttplugg är tidlös.
Citera
2025-12-06, 16:04
Medlem
Citat:
Då var det snart Jesus födelsedag igen. Tiden på året då alla ska anstränga sig för att köpa saker som ingen egentligen behöver, men alla låtsas betyder något.

Jag har ett enda uppdrag som pojkvän: gör kvinnan glad. Ett uppdrag som säkert är enkelt för normala människor, men jag lyckas alltid göra det svårare än det är. Hon har lågt ställda förväntningar och jag lyckas alltid sätta ett stolpskott.

Så nu sitter jag här och försöker ta reda på vad jag inte ska köpa, så jag åtminstone inte gör henne besviken av ren okunskap.

För er med anekdoter: Dela gärna med er av erfarenheter av sexleksaker ni gav bort där ni inte fick den väntade responsen!

Valfritt om du vill uppge ifall du är man/kvinna/pojkflicka/tösapåg/bög/lesbian eller bara unisexuell samt om du är särbo/sambo/incel/vigslad

Låt ordet flöda pojkar och flickor! Håll till topic och ge varandra feedback på vilka sexleksaker som är en dålig idé!

OBS: Tänker i så fall ge den till henne när vi två är ensamma. Alltså inte framför familjen, se här: (FB) Vad skulle du aldrig ge bort i julklapp?

Vad tror ni om clone-a-willy? Eller hur ska jag tänka med sexleksaker? Aldrig köpt en innan.

Satisfyer är det enda rätta svaret. Låt henne använda den samtidigt som du knullar henne i doggy. Hon kommer inte låta dig vila en enda natt kan jag lova.
Citera
2025-12-06, 16:13
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Satisfyer och butt plugs i olika storlekar. Kan kombineras med vanligt knull och avsugningar.

Kan det bli bättre? Ja, men det är en bra start.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in