2025-12-05, 22:55
Medlem
Kopparsulfatets avatar
K*mii.nu annonserar nu att en ny bensodiazepin, Flubrometazepam släpps mot slutet av året. Det ska tydligen vara den metylerade varianten av Flubromazepam vilket helt klart låter lovande.

Nån som vågar klicka hem sample?
Citera
2025-12-05, 23:30
Medlem
litenbokstavs avatar
intressant, jag följer med spänning
Citera
2025-12-06, 19:59
Medlem
Den är bara en atom ifrån Flubro asså? Ja visa att ni har berått mod nu och ge oss en review på denna
Citera
2025-12-07, 05:35
Medlem
Sterios avatar
Flubro va inte den sjukt stark ? Eller har ja blandat ihop det

Citat:
Ursprungligen postat av National-identity
Den är bara en atom ifrån Flubro asså? Ja visa att ni har berått mod nu och ge oss en review på denna
Citera
2025-12-07, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
Jo den bet riktigt ordentligt, återstår att se vad metyleringen gör med den. När flubro fanns så fanns den i 4mg pellets och den här nya flumet kommer också i 4mg. Man kunde bli riktigt stekt på 2st flubro 4or och glömma bort dagar när dom fanns så en halv flumet hade kanske varit en lämplig startdos och chatgpt bekräftade vad jag redan misstänkte - metylering kan potentiera substanser.

Jaja, vi får hålla utkik efter vad som händer med denna. Är det vad dom säger att det är i tabletterna så kan denna bli riktigt vass (på gott och ont kanske)
Citera
2025-12-08, 15:13
Medlem
Lagt en test order på denna och jag tror denna blir fet och 4mg är nog exakt vad den borde ligga på. Återkommer med recension.
Citera
2025-12-08, 22:04
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81
Lagt en test order på denna och jag tror denna blir fet och 4mg är nog exakt vad den borde ligga på. Återkommer med recension.
Vi håller tummarna för dig mano! En nationalhjälte är du
Citera
2025-12-10, 22:33
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio

Fanns 2 olika flubro kort inpå varandra för typ 10 år sen. Den ena var flubromazepam och den andra var flubromazolam. Minns inte vilken som var vilken, men den ena var ganska mycket mer potent än den andra.
Senast redigerad av Lifestealer 2025-12-10 kl. 22:36.
Citera
2025-12-10, 23:07
Medlem
litenbokstavs avatar
jag minns att jag testade både flubro och pyrazolam för dom såldes samtidigt för många år sedan, pyran sög mer eller mindre men minns att flubro var starkare och faktiskt gav effekt, väldigt hypnotisk minns jag den vara för antingen somnade man eller så hade man feta minnesluckor vad man gjorde under dagen, brukade ta 2-3 st åt gången
Citera
2025-12-10, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
jag minns att jag testade både flubro och pyrazolam för dom såldes samtidigt för många år sedan, pyran sög mer eller mindre men minns att flubro var starkare och faktiskt gav effekt, väldigt hypnotisk minns jag den vara för antingen somnade man eller så hade man feta minnesluckor vad man gjorde under dagen, brukade ta 2-3 st åt gången
Detta är ett annat ämne så effekten behöver inte alls vara lik flubromazepam.

Sedan vet man inte vad butiken skickar ut för ämne då man skickade ut något annat sist man sålde fludiaza eller vad det hette. Min vän väntar fortfarande på shoppen ifråga att åtgärda fel det blivit med inaktiva produkter i beställningen tills dess är butiken röda.

Bensos är också det absolut sämsta man kan ta om man har ångestproblematik, då det i regel förvärrar ångest rejält i längden. Så vill du ha problem med ångest livet ut så knapra bensos. Det finns 100 andra metoder som är minst lika effektiva om inte bättre och säkrare.
Citera
2025-12-11, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Detta är ett annat ämne så effekten behöver inte alls vara lik flubromazepam.

Sedan vet man inte vad butiken skickar ut för ämne då man skickade ut något annat sist man sålde fludiaza eller vad det hette. Min vän väntar fortfarande på shoppen ifråga att åtgärda fel det blivit med inaktiva produkter i beställningen tills dess är butiken röda.

Bensos är också det absolut sämsta man kan ta om man har ångestproblematik, då det i regel förvärrar ångest rejält i längden. Så vill du ha problem med ångest livet ut så knapra bensos. Det finns 100 andra metoder som är minst lika effektiva om inte bättre och säkrare.
Om man bara vill sova då?
Citera
2025-12-11, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivhudkrem
Om man bara vill sova då?
Samma där, när du vänjer dig vid benso så kommer dina sömnproblem förvärras och att sova utan benso kommer inte funka med tiden du vänjer dig vid preparatet.
Finns mycket säkrare metoder att ta till ifall man inte kan somna. Google is your friend, börja läsa på om alla alternativa metoder som hjälpt tusentals människor.
För oss som haft tidigare erfarenheter av bensos(utan att missbruka det) och lagt av med det många år sedan anser vi att man bör skippa det då det är en slippery slope, spelar ingen roll om du inte missbrukar medicinen, den kommer ändå ha negativa effekter på hjärnan efter ett tag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in