Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Igår, 21:36
Medlem
AlkoholfriHbtqiBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Låtar som man festade till när man var ungdom, är låtar man lyssnar på idag när man skall städa hemmet.

Haha guld! Exempel på låtar?

Men fy fan om någon spelar Papa americano eller Saxobeat i närheten av mig kommer jag slå sönder högtalaren. Nä just det är minnen jag inte vill ha tillbaks men vi är alla olika!
Citera
Igår, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Vad köpte ni för modell? Känner att jag borde uppgradera min som nog går att beskriva lite som den ni hade innan

Jag känner mig vuxen som fan när jag går och lägger mig tidigt och inte känner att jag går miste om något pga det

Frun som gjorde köpet så har inte hela modellnummret. Men en Samsung Jet, så hade dom typ Pro eller Premium som ändelse men minns inte vilken vi tog. Tror vi betalade under 3000 med lite rabatter. Lite kort batteritid, ett plan per laddning om man kör på max på mattan. Funkar bra men då jämför vi ju med den billigaste från nettonnet för 10+ årsen.

Yes sova tidigt och vakna utvilad (fast inte nu när man har barn då är det mer sova tidigt, vakna tidig och dödfödd). Var tidigare en nattuggla. Tex. sedan några år tillbaks går man hem tidigt från krogen för att inte förstöra morgondagen. Det ä la ändå vuxet vava???
Citera
Igår, 21:49
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittokrat
Det senare gäller 99,9 %.

Jag har bara sett ett märke som är rökt.
Citera
Igår, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Äta rått kött är inte riktigt min grej, men ibland blandar jag ihop som en liten sats sockerkakssmet (strösöt, ägg, smält smör, mjöl, kakao) och äter rakt av.

Mm nu när det är bull- och pepparkaksbakstider ser jag alltid till att få lite kantbitar av obakad deg, gudomligt! Barnsligt men åh så rätt!
Citera
Igår, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
För mig är vuxenhet ett sätt att tänka. Har inget med prylar eller vilken mat man äter och sånt.
Tyvärr blir många aldrig vuxna hur många villor och Volvo de än har...

Galet OT mannen! Detta ska ju bara handla om materiella ting. Närrå, håller med dig i stort. Jag tänker mer att min glädje för en bra dammsugare säger något om ett mentalt skifte inom mig som skett dom senaste åren. Jag blev inte särskilt glad över att vi köpte en dammsugare för 14år sedan om man säger så.
Kan kontrastera med en egocentrisk och shoppingberoende svärmor som inte kan lyssna till något annat än sin egen röst och alltid måste få sin vilja igenom. Känns inte särskilt vuxet även om hon nog också uppskattar en bra dammsugare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in