2026-01-13, 23:04
Medlem
KattKorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smutsomir
Om du erkänner att du beställt så kommer du sannolikt få lämna blodprov. Fixar du det? Om inte så är mitt råd att neka.

Japp det såg jag till att garanterat kunna klara. Enklaste sättet är att låta bli att inta något under lång tid.

Behövde inte lämna något sådant eller UP men var beredd att göra det utan att blinka om någon frågat.
Senast redigerad av KattKorven 2026-01-13 kl. 23:09.
Citera
2026-01-14, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KattKorven
Hej på er,

Jag valde att ligga lågt tills jag hade något nytt.
Förhöret blev uppskjutet och jag har nyligen varit på det, har fått reda på att det nu blivit nedlagt. Brev med mer info om exakt motivering kommer.

Jag sa som det var att jag beställt detta utifrån att det stått där och på liknande sidor att det är 100% lagligt osv. Visade dem även de två länkarna som kom på sida 2 i tråden. Sa också att jag utgår från att en seriös sida som specar moms etc har koll och inte skickar en produkt till ett land vari produkten är olaglig.

Så nu kan jag lägga detta bakom mig.

Hej!
Tack för svar. Härligt att höra, grattis
Det lugnar även mig så tack för det!

Mvh
Citera
2026-01-14, 21:12
Medlem
KattKorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearsome1
Hej!
Tack för svar. Härligt att höra, grattis
Det lugnar även mig så tack för det!

Mvh

Skrapa ihop 11 posts till sä kan vi snacka om det i pm
Citera
2026-01-15, 19:28
Medlem
THCa är lagligt så nej du lär inte få några problem för det. Vet folk som fått tillbaka beslagtagna THCaprodukter.

Vi kan ju inte ha anarki där man kan beslagta lite vadsomhelst bara för man känner för det.

Rättsväsendet bör sluta lägga resurser på att jaga folk som köper helt lagliga produkter, det finns riktig kriminalitet i samhället, alltså där riktiga brottsoffer existerar. Fokusera på det. Vi behöver en akut narkotikapolitikreform så man kan lägga resurserna på saker som gynnar medborgarna istället för att göra motsatsen.

Jag håller mig till lagen. Nu använder jag inte THCa men om jag hade velat det så hade det varit upp till mig. Det är min kropp och mitt liv, folk som vill bestämma över andra är fascister/nazister och förtryckare. Sådant behöver vi inte i Sverige, bara se vilken ondska Hitlers maktövertagande ledde till.
Senast redigerad av R0b0t 2026-01-15 kl. 19:31.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in