Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-04, 20:34
Medlem
Några tankar om grundläggande vett och etikett i omklädningsrum. Det mest självklara som att inte breda ut sina prylar över hela sittbänken är tyvärr svårt för vissa. Inga spegelselfies när andra är i rummet. Handduk att sitta på i bastun, där man självklart är naken i övrigt. Naturligvis lämnar man mobilen i skåpet.

Börjat på nytt gym där den kvinnliga personalen städar omklädningsrummen. Vad är etiketten för att hantera detta? Är inte blyg av mig och tjejen lär inte så något hon inte sett förut. Men, förväntas man skyla sig tills hon är klar eller kan man köra på som vanligt? Jo, jag tillhör den minoritet som fortfarande duschar efter träning.
Citera
2025-12-04, 20:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hedningen001
Handduk att sitta på i bastun, där man självklart är naken i övrigt.
Du trivs med att sitta nära intill nakna män?
Citera
2025-12-04, 21:12
Medlem
Dumdrygs avatar
När den kvinnliga städerskan kommer in i omklädningsrummet ska du ju svanka och puta med stjärten.
Citera
2025-12-04, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco

Är inget jag eftersöker, men tillhör den generation som inte har något större problem med nakenhet i bastun.
Citera
2025-12-04, 21:19
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco

Hur bastar du? Kavaj? Varför är unga män idag som dig så livrädda för att vara nakna?

TS: Jag tror inte det finns några klara bud om just vad som händer om en städerska skulle komma in. Personligen hade jag väl dragit en handduk runt mig - men det är ju en själv.
Citera
2025-12-04, 21:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Hur bastar du? Kavaj? Varför är unga män idag som dig så livrädda för att vara nakna?

TS: Jag tror inte det finns några klara bud om just vad som händer om en städerska skulle komma in. Personligen hade jag väl dragit en handduk runt mig - men det är ju en själv.
Jag kan inte uttala mig för hur unga män agerar. Jag har gärna en handduk runt mig, jag är inte finne.
Citera
2025-12-04, 23:49
Medlem
S.O.Stolps avatar
Nej, ingen lämnar mobilen i skåpet. Ranta inte runt naken bara. Och ge FAN i att använda hårtorken!
Citera
2025-12-05, 01:02
Medlem
Sereenas avatar
Man ignorerar helt personalen om dom inte tilltalar en först.
(Utöver såklart att flytta på sig så man inte står i vägen om dom tex sopar/torkar eller ska tömma en sopkorg där man står)
Citera
2025-12-05, 01:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Man ignorerar helt personalen om dom inte tilltalar en först.
(Utöver såklart att flytta på sig så man inte står i vägen om dom tex sopar/torkar eller ska tömma en sopkorg där man står)

man bör ju gå omkring naken med ett praktstånd hela tiden för att få suktna blickar av alla runtomkring
Citera
2025-12-05, 01:11
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
man bör ju gå omkring naken med ett praktstånd hela tiden för att få suktna blickar av alla runtomkring

Om man är lite eljest möjligtvis.
Citera
2025-12-05, 01:24
Medlem
exoticspices avatar
Tycker du ska köra på som vanligt, på samma sätt som om hon inte är i omklädningsrummet eller i bastun.

Det är ju faktiskt hon som kliver in och vet att det finns nakna män där och det är hon som ska visa hänsyn och inte du.
Citera
2025-12-05, 02:34
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Ohölstrade gubbkukar i ett hav av vildvuxen och gråspräckligt pubeshår i ens ansikte när man sitter på bänken borde alla äldre gubbar få gå en kurs i att det inte är okej!

Utöver detta väljer jag gym med dåliga betyg för att få kunna köra mer fritt, broilers, stånk och stön, köer och annat skit slipps då nästan helt och hållet, speciellt om passet körs tidigt på morgonen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in