Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2025-12-16, 10:02
Medlem
Folkkommissaries avatar
Jag blir mer och mer tveksam till Berglund som samtalspartner för Allard. Vi behöver en podcast som följer Allard och Örebropartiet under valrörelsen 2026. Men Berglund är inte en person som ställer intressanta följdfrågor eller verkar vara ens särdeles intresserad av Örebropartiet.

Jag tycker mest att han beter sig konstigt och att det som kommer ur hans mun är ganska slumpmässigt.
Citera
2025-12-19, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Eftersom "Markus och Malcom" tycks ha somnat in fyller det väl en lucka för den som vill ha sin Allard-dos.

Vad hände där egentligen? Kan knappast vara som så att Malcom har ett för späckat schema och inte hinner podda.

OnT:

Är lite tveksam till denna duo faktiskt. Stundom rolig och man bjuds på några skratt, men allt för ofta alldeles för flamsigt för min smak. Ger det några försök till!
Citera
2025-12-20, 00:56
Medlem
Tavastehuss avatar
Haft väldigt rolig åt denna podd än så länge. Imitationer är verkligen guld när de levereras av någon som kan efterhärma rösten såväl som innehållet.

Hur Allard genomlider livet som lokalpolitiker är som en bättre dokusåpa - vad händer härnäst?

Man får vara glad medan avsnitten kommer ut i den raska takt de gör nu. Helt plötsligt kan det vara över.
Citera
2025-12-22, 20:59
Medlem
Om man ska komma med någon kritik är det väl att det ibland blir lite väl mycket av det här politiska fikonspråket i Allards utläggningar, framför allt när han ska förklara hur strukturerna ser ut eller hur typ "makten är organiserad", och som mest påminner om hur en idealistisk vänstersnubbe skulle beskriva sin plan för att rätta till världens orättvisor...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in