Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-12-02, 20:36
Medlem
Smekarn87s avatar
Vart finns bäst källor på det sexuella våldet och det i allt väsentliga olagliga/onödiga våld Hamas begick? Alla pratar om det men jag behöver hjälp att hitta oantastliga källor.
Citera
2025-12-02, 20:46
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Medier och journalistik --> Politik: Mellanöstern
/Moderator
Citera
2025-12-02, 20:54
Medlem
DenverAirports avatar
Terroristerna filmade det. Finns på en hemsida som länkas ibland. Kommer inte ihåg adressen.
Citera
2025-12-02, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Vart finns bäst källor på det sexuella våldet och det i allt väsentliga olagliga/onödiga våld Hamas begick? Alla pratar om det men jag behöver hjälp att hitta oantastliga källor.

De är terrorister, muslimer dessutom. Bottenskrapens bottenskrap, tror du verkligen sånt skit skulle hålla händerna i styr?

Vilka är det som kommer hit och våldtar?
Citera
2025-12-02, 22:00
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverAirport
Terroristerna filmade det. Finns på en hemsida som länkas ibland. Kommer inte ihåg adressen.

Tror du syftar på denna https://www.hamas-massacre.net/
Citera
2025-12-02, 22:04
Medlem
DenverAirports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein

Tack, det ser ut som den som brukar länkas. Har valt att inte gå in på den själv.
Citera
2025-12-02, 22:14
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Jag har en i underdelen av mina inlägg. Den visar mycket hemskt skit som muslimerna gör.

När det gäller de hemska våldtäkterna som slutade med att de efter att ha gruppvåldtagit unga tjejer så dödades det med slag och sparkar. Helt sjukt hur vänstersnusket försvarar sånt.

Citat:
Tack, det ser ut som den som brukar länkas. Har valt att inte gå in på den själv.

Ja man mår inte bra efter att man sett vad muslimerna hittar på mot människor. Så det är inte för vem som helst.
Citera
2025-12-02, 23:25
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Eftersom terrorstaten Israel vägrar släppa in journalister så finns givetvis inga sådana källor utan enbart den gamla vanliga trötta zionistpropagandan.

Israel däremot våldtar allt och alla precis som vanligt och film finns: https://www.aljazeera.com/news/2025/...an-rape-victim

I sann terroranda fokuserar givetvis barbarerna bara på vem som släppte våldtäktsfilmen och inte att våldtäkt skedde, en jude får givetvis våldta hur han eller hon vill utan att goyims skall ha några åsikter om det.
Citera
Igår, 01:08
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein

Typ. Får kolla på den och se. Men den verkar uppfylla kravet.
Citera
Igår, 07:40
Medlem
triptykens avatar
Citat:

Det många påpekar är att många av terrorist-sekterna själva filmade sina övergrepp - vilket självklart gör att folk skulle i teorin kunna vifta bort dom.
Det andra är väl att det var en samling olika grupper närvarande. Hamas var en av dom men andra skumma grupper var med dom också med litet olika motiv och några av dom andra använde inte sexuellt våld och vänder sig emot det. Vilket gör att när fakta ska upp på bordet kollras det bort snabbt.

Sen har man ögonvittnesrapporter om sexuellt våld och jag tror man får ta dom på orden här. Men som sagt, det finns nog gott om galningar som kan vifta bort detta dom med.

Engelska Wikipedia har gott om ursprungskällor kring just det här https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual...ober_7_attacks

Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Eftersom terrorstaten Israel vägrar släppa in journalister så finns givetvis inga sådana källor utan enbart den gamla vanliga trötta zionistpropagandan.

Israel däremot våldtar allt och alla precis som vanligt och film finns: https://www.aljazeera.com/news/2025/...an-rape-victim

Är det genskador som ligger bakom det här inlägget?

Vad Israel gör mot sina fångar finns det gott om rapporter kring, men det har inget med det här att göra. Här pratar vi om 7 Oktober attackerna.

Det som stör mig bland annat på FB är att folk tror det är en fotbollsmatch, där man måste heja på ett eller det andra laget och är teflonresistent mot logik, bevis och argument. Som du exemplifierar här ovan.
Att säga "meh dom andra då" tar inte bort civilas lidande, eller gärningsmännens brutalitet och omänsklighet. Lika litet som nån kan som svar till din länk säga "meh Hamas då" så kan inte du komma dragande med den nu.

Men det måste du väl lärt dig i grundskolan?
Citera
Igår, 07:53
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Det många påpekar är att många av terrorist-sekterna själva filmade sina övergrepp - vilket självklart gör att folk skulle i teorin kunna vifta bort dom.
Det andra är väl att det var en samling olika grupper närvarande. Hamas var en av dom men andra skumma grupper var med dom också med litet olika motiv och några av dom andra använde inte sexuellt våld och vänder sig emot det. Vilket gör att när fakta ska upp på bordet kollras det bort snabbt.

Sen har man ögonvittnesrapporter om sexuellt våld och jag tror man får ta dom på orden här. Men som sagt, det finns nog gott om galningar som kan vifta bort detta dom med.

Engelska Wikipedia har gott om ursprungskällor kring just det här https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual...ober_7_attacks

Är det genskador som ligger bakom det här inlägget?

Vad Israel gör mot sina fångar finns det gott om rapporter kring, men det har inget med det här att göra. Här pratar vi om 7 Oktober attackerna.

Det som stör mig bland annat på FB är att folk tror det är en fotbollsmatch, där man måste heja på ett eller det andra laget och är teflonresistent mot logik, bevis och argument. Som du exemplifierar här ovan.
Att säga "meh dom andra då" tar inte bort civilas lidande, eller gärningsmännens brutalitet och omänsklighet. Lika litet som nån kan som svar till din länk säga "meh Hamas då" så kan inte du komma dragande med den nu.

Men det måste du väl lärt dig i grundskolan?

Vad svamlar du om bibi jr? Det finns inga bevis för våldtäkter, det folk länkar till är intervjuer som gjorts i efterhand med judar, det är totalt icke-bevis givetvis och ännu ett försök att avleda från Israels systematiska våldtäkter i 70 år.

Israel har nu begått minst 60st oktober 7 så det finns givetvis ingen jämförelse där heller att göra. Det du säger är därmed enbart psykopati, för jo givetvis är det mer synd om 20000 palestinska barn än det är om 100 judiska barn som mördats.

Kom in matchen.
Citera
Igår, 10:37
Medlem
Citat:

Då rekomenderar jag ICC areesteringsorder. det vara samma brott för alla de 3 palestinska ledarna, men två är ju bekant i helvetet redan, och då finns ingen arresteringsorderför dem (sinwar och något mongo till) ,även defi är ju det, men inte bekräftat så den finns kvar.

https://www.icc-cpi.int/news/situati...d-diab-ibrahim

Citat:
On the basis of the material presented, the Chamber found reasonable grounds to believe that the crimes of torture as a crime against humanity and war crime, rape and other forms of sexual violence as crimes against humanity and war crimes, cruel treatment as a war crime, and outrages upon personal dignity as a war crime were committed against these persons during the relevant period.

Citat:
In light of the coordinated killings of members of civilians at several separate locations, the Chamber also found that the conduct took place as part of a mass killing of members of the civilian population, and it therefore concluded that there are reasonable grounds to believe that the crime against humanity of extermination was committed.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in