Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 22:16
Medlem
Okej flashback. Jag behöver tips, råd och hjälp.
Jag och min sambo bröt upp (mitt beslut) i början av Oktober efter en någorlunda stormig period. Två dagar efter detta så bestämmer jag mig för att träffa ett gammal ragg endast för att ligga (känner absolut ingenting för henne förutom att hon har en skön fitta). Ska tilläggas att jag och min sambo inte haft sex på 1år i 10månader innan vårt breakup. Gamla ragget hör av sig idag och berättar att hon fått klamydia av en kille som hon låg med innan jag låg med henne. Och därefter har jag och min sambo hittat tillbaka och har det bättre än någonsin. Och vi har även legat på sistone.
Jag lär garanterat vara smittad och då lär även min sambo var det. Hon är än så länge ovetandes om allt detta.
VAD FAN GÖR JAG NU?

Har försökt tänka på alla möjliga lösningar men finns ingen som är tillräckligt bra för att jag ska komma undan detta… help me
Citera
Igår, 22:30
Moderator
VitKallas avatar
Du testar dig och sen tar du det jobbiga samtalet. Att INTE informera henne är inget option.

Klamydia ska smittspåras.
Citera
Igår, 22:30
Moderator
VitKallas avatar
Erotik och sexualitet --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
Igår, 22:33
Medlem
SkattefriZons avatar
Du får ligga antibiotika i maten. Förmodligen väldigt dåligt förslag och olagligt så klart men känns som du letar efter alternativa lösningar.
Citera
Igår, 22:33
Medlem
Vad du gör nu? Är du helt handlingsförlamad?

Beställ ett testkit på 1177. Kommer inom 2 dagar.

Eller besök närmaste VD-mottagning.
Citera
Igår, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Du får ligga antibiotika i maten. Förmodligen väldigt dåligt förslag och olagligt så klart men känns som du letar efter alternativa lösningar.

doxycyklin är inte så lätt att få tag i
Citera
Igår, 22:36
Medlem
SkattefriZons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
doxycyklin är inte så lätt att få tag i

Han får ju det utskrivet till sig själv först. Lura i hennes hans första dos. Sedan får han själv gå med skiten ett tag . Sedan gå tillbaka och säga att han förmodligen blivit smittad igen.
Citera
Igår, 23:01
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Att smyga ner penicillin i maten och hålla på känns jäkligt komplicerat och riskfyllt, man ska lyckas med det 2 ggr om dagen samt få tag i penicillin på svarta marknaden.

Ett annat sätt är att ta tjuren vid hornen, sen ordnar du ett läkarintyg där läkaren intygar att klamman kan smitta på offentliga toaletter, huruvida detta kommer lyckas hänger på hur vass hon är.
Citera
Igår, 23:24
Medlem
Sereenas avatar
Enklast är väl ändå att hålla sig till, eller iaf nära, sanningen.
Ie efter att ha testa sig och bekräftat att han är smittad, informera bruden att han blev smittad av ett ONS medan dom var separerade.
Citera
Igår, 23:52
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 124HGD
Okej flashback. Jag behöver tips, råd och hjälp.
Jag och min sambo bröt upp (mitt beslut) i början av Oktober efter en någorlunda stormig period. Två dagar efter detta så bestämmer jag mig för att träffa ett gammal ragg endast för att ligga (känner absolut ingenting för henne förutom att hon har en skön fitta). Ska tilläggas att jag och min sambo inte haft sex på 1år i 10månader innan vårt breakup. Gamla ragget hör av sig idag och berättar att hon fått klamydia av en kille som hon låg med innan jag låg med henne. Och därefter har jag och min sambo hittat tillbaka och har det bättre än någonsin. Och vi har även legat på sistone.
Jag lär garanterat vara smittad och då lär även min sambo var det. Hon är än så länge ovetandes om allt detta.
VAD FAN GÖR JAG NU?

Har försökt tänka på alla möjliga lösningar men finns ingen som är tillräckligt bra för att jag ska komma undan detta… help me

Skärp dig och lugna ner dig. Du hade en "stormig period" i oktober och bröt med sin sambo, två dagar senare hade du sex med ett ex och nu i november smittar du din sambo som du inte förrän nu haft sex med sen ca 2023.

Ni måste båda få behandling samtidigt och inte återsmitta varann. Sambon tar hellre din idioti än fysiska konsekvenser. Knulla kan du men uppföra dig kan du inte.
Senast redigerad av FedupFlorence Idag kl. 00:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in