2025-12-05, 22:17
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Skönt att jag lever hyresfritt i ditt och Teus huvuden så som ni måste nämna mig i vart och vartannat inlägg

Tror inte jag har sagt något om att Bajen går rent? Vi bör vara en av tre favoriter i toppen dock, den kan du få.
Vad tror du själv om era möjligheter nästa år?

Ska vi slå vad om "värdelösa" Paulos igen? Han kommer göra mer än 5 allsvenska mål nästa år? Ja/Nej?

(gissar att du kommer undvika frågorna)

Det är för att du är en mupp men det förstår du väl inte?

5 mål är ett bög Bajen bet 10 så är jag med men det har du nog inte bollar till

Förövrigt är jag nöjd med en mittenplacering detta år allt annat är en positiv överraskning.
Citera
2025-12-05, 23:07
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
5 mål är ett bög Bajen bet 10 så är jag med men det har du nog inte bollar till
Du inte vågar betta såvida det inte är att han gör 11 mål eller mer? Han kanske inte så värdelös då...
Isf kan jag bordlägga den käpphästen. Eller missförstod jag dig?

Citat:
Förövrigt är jag nöjd med en mittenplacering detta år allt annat är en positiv överraskning.
Så ditt "det är bara guld som gäller"...gäller inte alltid?

Eller hur var det med "Tur att vi inte har en sån losermentalitet bland klubben och supportrarna som ni då som är nöjda med att bli 2:a"
Muppen här är du tror jag...
Senast redigerad av QuantumQuill 2025-12-05 kl. 23:28.
Citera
2025-12-06, 02:39
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Du inte vågar betta såvida det inte är att han gör 11 mål eller mer? Han kanske inte så värdelös då...
Isf kan jag bordlägga den käpphästen. Eller missförstod jag dig?

Så ditt "det är bara guld som gäller"...gäller inte alltid?

Eller hur var det med "Tur att vi inte har en sån losermentalitet bland klubben och supportrarna som ni då som är nöjda med att bli 2:a"
Muppen här är du tror jag...

Du kan inte se skillnad på nu och då va? Speciellt med tanke på hur vi föll ihop denna säsong och missade t.o.m. Europa. Dessutom försvinner bla en personlig favorit som Isherwood.

Som jag skrev i en annan tråd jag tror på cykliska förlopp vilket kommer visa sig som vanligt. Googla det ordet din fjant.

Eftersom du räknar med när han gör 4 mål mot Råsunda IS i cupen så går det inte att ta dig på allvar.
Citera
2025-12-06, 08:38
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seabeer
Vad tror vi om Brantlind nästa säsong?? Tror stenhårt på den gubben, en ordentlig 10a
Ser riktigt bra ut det lilla jag sett av honom. Kommer nog bli en kvalitetsspelare. Startar han nästa säsong?
Citera
2025-12-06, 09:14
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Eftersom du räknar med när han gör 4 mål mot Råsunda IS i cupen så går det inte att ta dig på allvar.
Är du du inte läskunnig??

Vi tar det en gång till:
Ska vi slå vad om "värdelösa" Paulos igen? Han kommer göra mer än 5 allsvenska mål nästa år? Ja/Nej?
Citera
2025-12-06, 11:38
Medlem
Seabeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Ser riktigt bra ut det lilla jag sett av honom. Kommer nog bli en kvalitetsspelare. Startar han nästa säsong?

Billborn startade Benjo sista 4 matcherna.

Han kommer starta samtliga matcher nästa säsong
Citera
2025-12-06, 15:21
Medlem
Londons avatar
Citat:
Du ÄR verkligen Trazkei 2.0...
Så oskyldigt förblindad och uppe i det blå.

Vi får se hur det blir med det.

Du kommer alltid att vara Katten 1.0.

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Årskort köpt och börjar klia lite i fingrarna redan nu.. Trots en del misär är detta nånting man genuint saknar å i nuläget är det närmaste att blicka framemot spelschemat vilket brukar bli klart runt lucia? Bör iaf inte va så avlägset.

Gör mig genuint glad att läsa

Tror dessvärre för din del att nästa år i bästa fall blir ett ”mellanår” på väg mot riktigt kaos.
Citera
2025-12-06, 15:31
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Du kommer alltid att vara Katten 1.0.

Citat:
Gör mig genuint glad att läsa

Tror dessvärre för din del att nästa år i bästa fall blir ett ”mellanår” på väg mot riktigt kaos.
Bollen är rund. Mycket kan och kommer hända till cupen drar igång och Thomassens vara eller icke vara är väl den hetaste potatisen just nu men ersättare till Salétros bör va prio nummer 1. Glädjande som fan att Besirovic förlängt skall sägas
Citera
2025-12-06, 21:28
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Bollen är rund. Mycket kan och kommer hända till cupen drar igång och Thomassens vara eller icke vara är väl den hetaste potatisen just nu men ersättare till Salétros bör va prio nummer 1. Glädjande som fan att Besirovic förlängt skall sägas

”Bollen är rund”

Helt rätt såklart. Gäller även vår ersättare till mål i varje match som 9:a som exempel. Vem är han?

Väl mött i vår. Uppriktigt
Citera
2025-12-06, 21:35
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Gäller även vår ersättare till mål i varje match som 9:a som exempel. Vem är han?

Zakaria Sawo
Citera
2025-12-06, 21:45
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Zakaria Sawo

Skulle såklart kunna vara.

Föredrar oddsen på den norske islänningen det ryktades om redan förra fönster.
Citera
2025-12-06, 21:51
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Skulle såklart kunna vara.

Föredrar oddsen på den norske islänningen det ryktades om redan förra fönster.

Matchar nån Bosses prislapp på Priske i vinter så lär Stefan ligga först i pipen att ersätta honom. Islänning med näsa för mål så kommer kunna prestera direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in