2026-09-24, 09:33
Medlem
ardagulers avatar
Professor Kalkyl fortsätter att "käka"; rekryterar gamla kompisar och bekantingar från kaosklubbarna West Ham och VfL Bochum, spelare som Bosse scoutat, Adde Johanssons son och orealiserad klass från lägre nivåer för mångmiljonbelopp men som tränaren inte vågar spela. För att inte glömma Lukas Jonsson på 4.5 år från Sthlmbrück. Nu hejar man inte på Dif längre, det är Hahn och Jamestown som gäller!!!
Citera
2026-09-24, 14:06
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Professor Kalkyl fortsätter att "käka"; rekryterar gamla kompisar och bekantingar från kaosklubbarna West Ham och VfL Bochum, spelare som Bosse scoutat, Adde Johanssons son och orealiserad klass från lägre nivåer för mångmiljonbelopp men som tränaren inte vågar spela. För att inte glömma Lukas Jonsson på 4.5 år från Sthlmbrück. Nu hejar man inte på Dif längre, det är Hahn och Jamestown som gäller!!!
Bosse har inte scoutat ett skit på flera år, det ska ni ha jävligt klart för er. Vad fan tror folk att vi bad honom dra för?
Citera
2026-09-24, 14:14
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Bosse har inte scoutat ett skit på flera år, det ska ni ha jävligt klart för er. Vad fan tror folk att vi bad honom dra för?

Skickade Hegland och Lien spontanansökan?
Citera
2026-09-24, 14:18
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Skickade Hegland och Lien spontanansökan?
Tror du Bosse scoutade de?

jag vet vilka som höll i listan, vilka agenter de jobbade med o vem de pratade med i dif. Innan det blir mer aktuellt alltså.
Senast redigerad av Pancev 2026-09-24 kl. 14:26.
Citera
2026-09-24, 14:18
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Bosses tre sista fönster är fortfarande bättre än Hahns första. Än så länge åtminstone.
Citera
2026-09-24, 14:21
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Bosses tre sista fönster är fortfarande bättre än Hahns första. Än så länge åtminstone.
förra sommaren var han ett vrak (han orkade inte ens svara agenter), efter flera samtal med dif så fick han ultimatum att börja lyssna på folk elr dra på rotmos
Citera
2026-09-24, 14:21
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Vet du något om honom förutom att han är från West Ham, Kukräven?

Jag önskar att jag gick igång på värvningar till staben, men det gör absolut ingenting med mig.
Klass enligt Kukräven:
Max Larsson (bättre än Noah Persson).
Albin Ekdals tid i Dif.
Tokmac som target-nia.
Mikael Marques.
Leon Hien.
Citera
2026-09-24, 14:34
Medlem
Citat:
Klass enligt Kukräven:
Max Larsson (bättre än Noah Persson).
Albin Ekdals tid i Dif.
Tokmac som target-nia.
Mikael Marques.
Leon Hien.

Max Larsson tycker jag har varit helt okej. Svajig, men spelade upp sig under sommaren. Borde starta varje match. Att spela Piotr och Ståhl samtidigt är hopplöst.

Jag tycker väl inte han är bättre än Noah Persson, men jag trodde faktiskt Persson skulle vara bättre.

Resten av listan är ett haveri.
Citera
2026-09-24, 14:44
Medlem
Citat:

Han får ju inte lira. Svårt att veta hur bra de är då. Kan mycket väl vara så att Honka missar något igen likt Hegland.

Däremot borde han ju ha gjort sig av med Honka innan han började värva. Eller värva spelare som passar in i Honkas pissiga spelsystem.

Så, ja det blir ju fel oavsett. Det går inte att värva för 100 miljoner och att alla sitter på bänken.
Citera
2026-09-24, 15:06
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Max Larsson tycker jag har varit helt okej. Svajig, men spelade upp sig under sommaren. Borde starta varje match. Att spela Piotr och Ståhl samtidigt är hopplöst.

Jag tycker väl inte han är bättre än Noah Persson, men jag trodde faktiskt Persson skulle vara bättre.

Resten av listan är ett haveri.
Tycker Piotr har varit ett lyft och en anledning att Max Larsson skall vara bänkad.
Citera
2026-09-24, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Tycker Piotr har varit ett lyft och en anledning att Max Larsson skall vara bänkad.

Problemet är Ståhl. Han ska inte vara i närheten av en startelva.
Citera
2026-09-24, 15:16
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Problemet är Ståhl. Han ska inte vara i närheten av en startelva.
Men han spelar väl på andra kanten ( om vi nu pratar Max vara eller ej)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in