Citat:
Ursprungligen postat av
Tonyo
Välkommen tillbaka. Förhoppningsvis gör inte OvissFramtid också comeback..

Tackar, tackar. Man vet aldrig.
Citat:
Ursprungligen postat av
QuantumQuill
Alla är inne i sina egna processer som dom hoppas på.
Nu förtiden räcker det inte att ha en egen process, utan det är ett krav för att ens teoretiskt vara med i tävlingen i toppen av allsvenskan.
Förut var det "rikast vinner" under en period. Nu är i vi mångt och mycket tillbaka till "den som gör det bäst vinner" så som det ska vara, missförstå mig rätt.
Håller med, mycket roligare när det är tävling om det. Jag personligen har alltid varit av den åsikten att jag vill se MFF vinna en stark allsvenska än att man springer ifrån och vinner på autopilot.
Citat:
Ursprungligen postat av
goseigen
20 år snart för IFK

Det känns verkligen som att vi sålde ett guld sommaren 2015, var det väl, och i backspegeln var väl det dumt.
Bottenstrider har varit spännande, men laget bara måste bli bättre.
Som Blåvit hoppas jag förstås att den nuvarande korta trenden fortsätter, men det finns inga garantier för det.
Känns som att ni jobbat bort de där jobbiga säsongsavslutningarna och blir bättre mot hösten. Det är något att bygga på iaf. Hade varit fint ifall ni kunde få bygga ordentligt nu och äntligen komma tillbaka där ni hör hemma.
Har inte riktigt hängt med men har det börjat ryktas något om vem som tar över Jansson?