2026-09-14, 18:36
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
Och Allsvenskans bästa mittback genom tiderna på 55:e plats.

Hahahaha, det är så jävla uppenbart att det är en bajare som har gjort den där listan. Och dr Quill kan inte läsa visar det sig.
Citera
2026-09-14, 18:49
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Och Allsvenskans bästa mittback genom tiderna på 55:e plats.
Långsammaste* en 37 årig klubblös Marcus Danielson är rappare.

Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Hahahaha, det är så jävla uppenbart att det är en bajare som har gjort den där listan. Och dr Quill kan inte läsa visar det sig.

😹😹😹
Citera
2026-09-14, 19:26
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Alla listor där Bajen toppar är gjorda av Bajare. Skön cope.

Var det något jag skrev som var fel, eller är det egentligen du som inte klarar av att läsa? Notera att Ure inte längre är en allsvensk spelare...
Citera
2026-09-14, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill

Var det något jag skrev som var fel, eller är det egentligen du som inte klarar av att läsa? Notera att Ure inte längre är en allsvensk spelare...
Tycker du att allsvenskans bästa mittback genom tiderna erhåller en välförtjänt 55:e plats?
Citera
2026-09-14, 19:52
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:

Ja, när 9 av de 26 första platserna, alltså en dryg tredjedel av listan, utgörs av Bajenspelare är det uppenbart (ännu större andel eftersom Ure inte ska räknas enligt dig). Madjed på plats nummer 11, tillåt mig skratta, gav mig bara ännu mer vatten på min kvarn.

Ja, du är inte läskunnig eftersom du säger att första Gnaget-spelaren innehar plats 70, även fast Hove kommer redan på plats 35.
Citera
2026-09-14, 19:58
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ja, när 9 av de 26 första platserna, alltså en dryg tredjedel av listan, utgörs av Bajenspelare är det uppenbart (ännu större andel eftersom Ure inte ska räknas enligt dig). Madjed på plats nummer 11, tillåt mig skratta, gav mig bara ännu mer vatten på min kvarn.

Ja, du är inte läskunnig eftersom du säger att första Gnaget-spelaren innehar plats 70, även fast Hove kommer redan på plats 35.
Så då måste Futmob vara styrd av Bajare med din logik? Att Bajen kanske spelar den bästa fotbollen i allsvenskan har inte med saken att göra att 9 spelare är topp 26?

Vi avslutar där tror jag. Låt oss vara oeniga i frågan.

Citat:
Tycker du att allsvenskans bästa mittback genom tiderna erhåller en välförtjänt 55:e plats?
Förstår inte vad Petur Marteinsson har med diskussionen att göra.
Citera
2026-09-14, 21:29
Medlem
eternussermos avatar
Ingen choke från guldfavoriterna diffen. Då kan vi vänta oss lite inspel från gloryhuntern London
Citera
2026-09-14, 21:46
Medlem
eternussermos avatar
Spelade Milleskog mot Sirius?
Citera
2026-09-14, 21:47
Medlem
cokehyenas avatar
Avgå Honkavaara!!!

Vraik får gratis straffar - Djurgården får sinnessjuka röda. Domarkårens hatlag nummer 1.
Citera
2026-09-14, 22:39
Medlem
Teus avatar
Citat:
Så då måste Futmob vara styrd av Bajare med din logik? Att Bajen kanske spelar den bästa fotbollen i allsvenskan har inte med saken att göra att 9 spelare är topp 26?

Vi avslutar där tror jag. Låt oss vara oeniga i frågan.

Förstår inte vad Petur Marteinsson har med diskussionen att göra.
Du tycker inte själv att metrics på fotmob är något weighted? Possession gynnas grovt, offensiva spelare likaså. Målvakter får noll respekt annars är Nordfeldt MVP i 3/4 av de senaste omgångarna.
Citera
2026-09-14, 22:49
Medlem
cokehyenas avatar
GAIS skadesituation är 10 ggr värre än Solnas.

- Gustav Lundgren
- Kevin Holmén
- Frosties Thorkelsson

Enbart Lundgren är värre än all mellanmjölk som Solna tappat. Otroligt hur vissa klagar för småsaker när andra verkligen lider.
Citera
2026-09-14, 23:24
Medlem
Irmschers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Spelade Milleskog mot Sirius?
Ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto