En till idiot.
Det om toppchefer påpekade jag FÖR ATT en annan idiot klagade på min stavning för han är bland de som inte begriper det viktiga...
Menar du att högsta chefen i ett företag med 70 anställda, samtidigt är "VD" i en sportklubb med över 1000 spelare inte är en toppchef?
Du är en idiot. Jag menar att du inte är en s.k "toppchef".
Min analys efter omgång 1 är att guldet står mellan Bajen och Hammarby.
Vidrig inledning och ett flertal konkurrenter som är klart försvagade. Ja, detta ser onekligen olycksbådande ut. Samtidigt trodde jag ni skulle ta hem det förra säsongen, så hoppet till att er loserkultur leder er ner i Superettan där ni hör hemma istället lever än.
Det var lite väl fatalistiskt. Vi spelade stundtals i första halvlek riktigt bra. Det finns en grund och det gäller bara att några andra kliver fram. Samt att vi värvar in lite klass i sommar. Keep the faith!
Sett över hela premiäromgången är det bara Bajen och Sirius som övertygat (dock såg jag inte Elfsborgs match, ska sägas)
Blir i alla fall en mycket intressant match i Uppsala om en vecka.
I nuläget skrämmer nog Sirius mig mest i toppen. Vårt möte om en vecka blir riktigt intressant.
Hade ju varit riktigt skönt att tvåla till de i nästa omgång och litegrann punktera den ballongen, har något lag hypats så hårt efter en försäsong som Sirius i år?
Hade ju varit riktigt skönt att tvåla till de i nästa omgång och litegrann punktera den ballongen, har något lag hypats så hårt efter en försäsong som Sirius i år?